Pages

kolmapäev, 6. märts 2019

Nädal täis muusikat

Esmaspäeval oli Anna showbändi kontsert. Aga kuna showkoori inimesed olid endiselt halva ilma tõttu Minnesotas lõksus, siis oli neid seal päris vâhe ning mitmed õpsid ning isegi Leah läksid appi 8. ja 9.klassile mängima :))

Esmaspäeval ka yearbooki klassi kõndimas kuulsin ühte tüdrukut hõikamas ,,i love you” õpetajale ja siis see õpeataja muidugi hõikas üle koridori kõva häälega vastu et ,,I LOVE YOU TOO!” :D 

Teisipäeval oli Leahi bändikontsert. Selleks ajaks olid showkoori omad tagasi jõudnud alles 2 tundi tagasi ja juba pidid siis uuesti kontserdile minema, sest paljud kes showkooris laulavad on ka bändis.
Kontserdil oli 2 osa, üks siis n.ö nõrgem bänd ja teine tugevam. Ja mõlemad esitasid 3 lugu.
Aga eriti toredad olid lugude vahepalad, kus dirigent publikuga rääkis ja ka ütles et ainuke asi, mida tema ja ilmselt ka kõik teised tahavad on et see külm talv ära läheks. (Endiselt on meil siin -15, -20 kraadi...)

Neljapäeval läksime bändile vahelduseks showkoore vaatama. Kõik 8-12 klass osales ning kuigi kogu show kestis 2,5 tundi, siis oleksin seda palju palju kauemgi vaatanud. Ma lihtsalt niiiii väga armastan neid koore siin. 10.klass laulis ka Ed Sheerani Barcelonat ja selletõttu kogu kool siiamaani laulab seda koolis (kaasaarvatud mina).
Mu lemmikud seitsmest koorist olid Eternal Rush ja Spectrum, kus väga paljud mu sõbrad ka olid. Shantal on spectrumis peaosas ja tema tegelaseks on kuri kuninganna, mis on suhteliselt irooniline, sest see on täpselt tema iseloomu vastandiks. 
Aga Shantali häälega ma endiselt harjunud pole, üldse ei saa aru, kuidas üks tüdruk  nii andekas saab olla <3

Reedel valitsuses üks tüdruk tegi nalja ja õpetaja vastas nii: ,,vau tavaliselt su naljad on päris halvad, aga see oli isegi naljakas praegu.” :D 

Laupäeval Shantal kirjutas mulle, et tal on üks vaba pilet showkoorile ja kas ma tahaks tulla. Muidugi ma tahtsin.
Nii et õhtul võttis Meredith mind peale ja läksime temaga koos. Shantal esitas veel lisaks spectrumile eraldi soolo ja meil kōigil olid jälle suud lahti ning paljudel ka pisarad silmas <3

Eriti äge on veel et siin nende showkooride ajal ja enne soolosid kõik elavad oma sõpradele kaasa ja see täiega ajab motivatsiooni lakke.
Mõned näited:
,,Go Emily”
“We love you Lizzy”
,,Go queens”
pluss kõik ergutuskarjumised peale soolosod! Kogu meie koolipere on üldse siin suuuuppeeer kokkuhoidev <3

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar