Pages

kolmapäev, 8. august 2018

,,Hüvasti,, raamat


HEIHEI!

Kuna ma pole teiste vahetusõpilaste blogides ,,hüvasti''  raamatute tutvustusi eriti näinud, siis teen seda ise. Võib-olla saab mõni tulevane vahetusõpilane siit inspiratsiooni ning teeb ka ise sellise raamatu oma vahetusaastale minnes :)) Sest minu arust on see raamat tõeeeliselt tore ja positiivne asi, mida iga võp teha võiks!'


,,Hüvasti'' raamat on selline tore asjandus, kuhu panin kõik oma vahetusaasta detailid kirja ning mu sõbrad saavad sinna mulle midagi kirjutada. Point on aga selles, et neid kirjasid loen alles lennukis teel USAsse! Siis on mul ka lennukis tükk oma pere ja lähedasi sõpru kaasas.

Samuti saavad kõik siia ka kirjutada erinevaid laule, millest kokku panen spotify playlisti, mida siis samuti lennukis kuulan :))))))




1. ESIKAAS






2. 2018-2019 USA YFU 27.LEND


3. PILDID JA RAAMATU TUTVUSTUS
ps: see karusselli pilt on minu tehtud Saksamaal talvel ning tunnistan, et Nürnbergi raekoja plats jõuludel oli kõige maagilisem ja positiivsema vibega koht, kus olnud olen. Talveajal lihtsalt imeline koht!!!! 


4. RAAMATU HOW TO


5.PILDID

6.EESTI JA USA DETAILID

7. (MINU OSARIIGI JA LINNA) IOWA JA ANKENY TUTVUSTUS

8. MINU KOOL ACHS JA PERE



 9. MINU JA SÕPRADE KONTAKTID




10.PILDID



11. LENNUKI PLAYLIST

12. WALL OF FAME

13. PILDID 



14. KIRJAD


Ja sealt lehelt edasi tulevadki juba need kirjad, mida loen ja vaatan alles lennukis. Ma olen kõigile niiii niii tänulik, kes midagigi siia raamatusse tegid või kirjutasid!!! MUL ON TEIEGA VÄGA VEDANUD JA OLETE MULLE VÄGA VÄGA KALLID !!!!

-Laura 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar