Pages

pühapäev, 26. august 2018

Nädalavahetus (raamatukogu, tacod, shoping ja tugiisik)

Laupäev

Hommikul sõitsime hommikusöögiks ihoppi. Siin on kõigil toitudel pandud kalorid juurde ja ikka päris ära ehmatab. Isegi omletid olid umbes 900kcal, kuid enamus vahvleid või pannkooke olid ikkagi 1000-1200 kcal. Normaalne :D 
Olin päris uhke kui leidsin tagasihoidliku 400kcal spinatiomelti, lisandiks puuviljadega, millest mul kõht juba väga punni läks, no ei tea, kuidas teistele hommikul nii palju sisse mahub

Siis tulime tagasi koju ja kuna meil siin kodus ehitus käib ja mul midagi paremat polnud teha, siis läksin niisama jalutama. Õues oli toopäev jube palav, 28 kraadi võinii. Leidsin ühe suhteliselt lähedal oleva toidupoe, mis rohkem küll tanklapoodi meenutas, aga see pole oluline. Ostsin endale suure pudeli vett ja jätkasin oma jalutusega. Teadsin, et raamatukogu peab ka kuskil lähedal olema nii et google mapsiga otsisin seda ja tuligi välja, et kõigest 20min jalutuskäigu kaugusel kodust see asub. 
Raamatukogu ise oli jällegi üpris suur maja, kuid väga modernne. Valikut oli seal oi kui palju. Kōndisin riiulite vahel ringi ning lõpuks otsustasin pretty little liarsi seeria kasuks, kuna neid ma veel üllataval kombel lugenud pole.
Teha jäi veel kaart. Sellega oli muidugi omajagu sebimist, sest neil oli vaja näha mingit dokumenti, kus peal on kindlasti minu andmed ja USA aadress. Küll oli mul lihtsalt minu andmetega dokument või siis ainult aadress, aga kuna need töötajad oli ülisõbralikud ja vastutulelikud, siis sain ikka kaardi lõpuks tehtud. 
Kõndisin koju tagasi, sõin veel lõunat ning läksime host emaga väiksele shoppingule.
Alustasime küll mingist toidupoest, kus mu koolile kohustuslikud kekariideid pidi olema. Oligi, kuid variante eriliselt polnud. Ainuke valik oli hall Ankeny kirjaga särk (see oli täitsa normaalne) ja sellised mustad, lühikesed püksid, mis väga korvpallipükstele sarnanevad. Aga eks midagi pole teha, kui nii, siis nii!
Ostsin ka prooviks Boom Chicka Pop popcorni, mida korduvalt youtubes näinud olen. Ausalt öeldes pole ma vist elus paremat popcorni saanud, nii et ma kindlasti soovitan kõigile. 
Muidu mingite kommide ja maiustuste pakke siin üsna raske osta, sest kōik on  lihtsalt niivõrd hiiglaslikud! 
Siis läksime edasi KOHL’i, kus küll enamjaolt riideid müüdi, kuid ka sisustustarbeid, ehteid, kosmeetikat, mänguasju jne oli saadaval. 
Sealt sain paar päris armsat asja ning soodukad olid ka megad. Näiteks enne oli kampsun 60$, nüüd oli ainult 5$! Mulle sobib :D 
Lisaks oli mul nii äge müüja, tegime üksteisele harry potteri kaelakee kohta komplimente, sest mōlemal olid need kaelas :))
Muideks, igal pool on juba ka halloweeni asjad müügil. Voodikatted, padjad, dekoratsioonid, kommid- kõik, mis pähe tuleb. 
Ostsime asjad ära ja tulime tagasi koju. 
Lugesin oma raamatut, tassin host emaga tühjasid karpe prügikaste, lugesin teiste võpide blogisid ning hiljem sõimegi juba õhtust :))

Pühapäev

Lõunal käisime jälle host emaga poes, pidime tegema walking tacosid ning ostsime selle jaoks asju. 
Walking tacos on põhiliselt taco salat, kuid palju parem, kui arvanud oleks.
Põhiliselt paned erinevatesse kaussidesse salatilehed, oad, hakkliha, paprika, juustu, tomati vōi mida iganes tahad.
Siis kōigepealt paned kaussi natuke väiksemateks tükkideks tehtud doritosid ja peale kōik oma lisandid, lisaks panime veel salsa kastet ja lõpuks segad ära. Proovin mingi pildi ka sellest leida, sest see tōesti oli lihtne teha, aga super hea. Eestisse tulles kindlasti teen ka seda.

Vahepeal toimetasin veel oma kooli jaoks end tutvustava powerpointi slidega, ma tõesti loodan, et õpetaja vaatab neid ise või midagi ja me ei pea neid klassi ees ette kandma :D 

17.30 tuli mu tugiisik mulle järgi ning me läksime tema perega välja õhtust sööma. Ta kogu pere on hästi tore ja tal oli veel 2 last, üks 11.aastane poiss ja üks poiss, kes just läks 1. klassi.
See vanem oli reaalselt väga tark, teadis Eesti asukohta, et see asub Läti kohal ja loetles mulle erinevaid Euroopa riike ette. Mängisime temaga poomist, trips traps trulli, laevade pommitamist ja muud sadat erinevat mängu, millest ma kunagi isegi kuulnud polnud. Ütlen ausalt, et ta võitis enamikus😆
Tugiisikuga rääkisime koolist, sõpradest, perest ja kus ma juba käinud siin olen, mis meeldib, mis on Eestiga võrreldes erinev jne. 
Ühesõnaga meil oli väga tore õhtu ja need 2 tundi, mis seal veetsime, läksid väga kiirelt mööda :))
























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar