Pages

laupäev, 18. august 2018

Tunniplaan & Taco Bell

Täna käisime hommikul esimese asjana koolis mulle tunniplaani kokku panemas ja ohgod ohgod see kool on veel suurem, kui arvasin. Lisaks on mu kõik tunnid veel nii, et 1. tund esimesel korrusel, 2.tund teisel ja teiselpool kooli, 3. jälle esimesel jne. Saab vähemalt 10000 sammu täis :D 
Igatahes läksime siis algul council roomi sisse ja kohe tehti minu id jaoks ka pilt. See oli juba nii hea, seal laua taga istuv naine naeris seal ja ütles kohe, et super hea, et sa nii cute täna välja näed, saame ilusad pildid!! Nii armas lihtsalt.
Saime edasi igatahes ühte office roomi, kus tunniplaani siis hakkasin valima. Jummel kui palju ained seal oli, see mees ei leidnud mõnda ainet isegi üles :D aga jällegi see mees oli üli sõbralik ja pärast ringi kõndides lõi kõigile high five’i ja ütles, et aa mu kabinet nüüd teisel korrusel, tulge mind vaatama mõnipäev. 
Kuidagimoodi sain oma tunnid valitud ja hetkel olen täiega rahul. Pluss kui mingi tund ei meeldi on meil isegi võimalus seda veel viie päeva vältel vahetada. 
Edasi näitas see sama council mees meile, kus mu klassid hakkavad olema ja tegime lihtsalt koolis väikse tuuri. Siinne raamatukogu on täiega suur, mis on muidugi  i m e l i n e!!! ja lisaks saan veel kooli poolt läpaka õppimiseks, aga seda siis, kui id käes. 
Lokkerit üritasin ka lahti saada, aga hakkama ma sellega muidugi veel ei saanud :D 
Ja tunniplaan ise näeb välja siis selline:

  1. GYM
  2. Geometry (jap, nägite õigesti, Laura hakkab vabatahtlikult geomeetriat õppima...oleks pidanud oma silindrid kaasa võtma :D )
  3. United States history 
  4. Open campus (ehk vaba)
  5. Video&audio broadcasting (seda ainet soovitas see council mees, ütles, et pidi hästi fun olema)
  6. English 
  7. Economics 
  8. Yearbook
  9. Seminar 

Täna oli jälle mõndasid sellised ,,ma tunnen end nagu filmis” hetki. Koolist ärme üldse räägi, aga näiteks see kuidas üks pere viis oma mööblit tänava äärde, et keegi saaks neid võtta või kaks poissi, kes viskasid pesapalli palli üksteisele just nagu filmides alati on. Sellised hetki nähes tuleb küll see, kas ma olen tõesti siin? tunne sisse.!


käidud sain ka esimest korda Taco Bellis ning proovisin selle taco siis ära. Üülihea!!! Pärast ära minnes see müüja veel küsis nii ägedalt, et how did you like your non mexican, mexican food? 😂 issand kuidas mulle siinsed inimesed meeldivad. 

Õhtupoole olime hostvanemate ja koertega terassil ja hostema proovis rääkida eesti keelt. See oli tõsiselt naljakas, kuidas ta ,,j” häälikut ütles ja üleüldse naerdud sai väga,väga kõvasti. :)
vaade aiast :))



Oh



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar