Pages

esmaspäev, 20. august 2018

Shopping day

Esimest korda käisin ära Ameerika kaubanduskeskuses. See oli natuke suurem kui Lõunakeskus, kuid palju, palju parema valikuga. Kõik forever 21, Bath&body works, Victoria’s Secret, Hollister jne jne olid olemas.
Pluss igas poes olid imelised allahindlused nt bath&body’st sain 6$ eest 5 seda väikest sanitizerit ja Victoria’s secreti misti vaid 4,99$ eest. Well mulle sobib :D Poemüüjad on ka nii toredad, küsivad kogu aeg, kuidas läheb, kellega sa shoppad täna, kas naudid päeva, kas saab kuidagi aidata jne. 
Lisaks, mis on siin väga huvitav, et kui sa tellid mingi kohvi ja sellel on kasvõi mingi viga, siis tehtakse kohe uus. Näiteks täna ei pandud mu hostema joogile Starbucksis double espressot ja siis tehti kohe tasuta uus ja vana said ka endale jätta.

Aa ja täna  märkasin veel kuskil pingi peal istuvat minuvanust tüdrukut, kellel kõrvaklapid peas olid, täiest kõrist laulis ja nuttis ka veel. Inimesed siin on huvitavad!

Sööma läksime sellisesse kohta nagu red rabbit ning ma pidin rõõmust lakke hüppama, kui mulle öeldi, et see on burgerikoht ja ma ikkagi sain sealt salatit tellida. Ja see oli imeline salat muide :D kõik koostisosad olid hästi mahlased ja värsked, Eestis on nii tihti salatilehed kuivanud.
Ning veega oli ka nii, et polnud veel pool klaasi joodudki, kui juba uuesti täis pandi.

Ära jõudsime käia ka goodwillis, mis on üks hästi suur kaltsukas ja kus valik on täiesti normaalne. Populaarsete firmade riideid nägin seal päris palju. Samuti olid hinnad odavad. :)




ostad 2, saad 2 veel lisaks asuta








-Laura

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar