Pages

reede, 24. august 2018

Tutvustav koolipäev vol.2

Järjekordne päev koolis. Pidime seekord kohal olema 8.25 oma seminariklassis, kus me kohe edasi auditooriumi läksime ning kus toimus mingisugune avakõne kõigile meile ehk senioritele. Muide see auditoorium oli reaalselt väikse vanemuise teatrisaali suurune. Ja nad lasid veel pop muusikat ka alguses. 
Direktor pidas oma kõne ning tutvustas juhtkonda, siin on isegi police officer, kelle tööks on õpilaste turvalisuse tagamine muidugi jne. Räägiti veel meie aastasest ajakavast ning südmustest, arutati, mida teevad õpilased järgmine aasta ja mis collegi võimalused on. Samuti oli koolis ka täna päev, kus kõik kandsid valgeid särke, et toetada kooli (ameerika) jalgpalli võistkonda ning enamus kandsid samasuguseid pükse, mis spetsiaalselt kooli omad on. Tüdruk, kes auditooriumis ja seminaris mu kõrval istub, ütles küll mulle mingi veebilehe, kus neid soetada saab, kuid suutsin selle juba unustada. 
Peale auditooriumi suundusime tagasi seminari, kus õpetaja tõi kõigile sõõrikuid ja mängisime 4 corners mängu. See oli põhiliselt selline, et igas toa nurgas oli üks sōna ja see, mis sulle kōige rohkem meeldib, sinna pead minema. (Nt: kevad, suvi, sügis, talv) Seminari rahvas on üldse mega tore ning õpetaja kohta samuti kiidusõnu ainult jätkub.

Edasi tuli meil tavapäeva tunniplaani järgi 4. tund, milleks oli mul open campus ehk lihtsalt vaba tund põhiliselt. Läksin raamatukogusse, kus jällegi vahvate cross country inimestega koos olin. Üks neist aitas mul saada ka oma arvuti, mis kool igale õpilasele annab ja sellega kõik paika saada. Pärast istusime niisama, osad õppisid ja lugesid neid hiigelsuuri õpikuid või kohustuslikku kirjandust. Te oleksite pidanud nägema ühe tüdruku märkmeid selle raamatu küljes, see oli ikka väga põhjalik ning eeskujulik töö. Minu kirjanduse õpetaja oleks kindlasti uhke olnud.  
Open campus sai aga liiga kiirelt läbi ja juba läksingi edasi audio&media broadcastingusse. Õpetaja jagas kõigile jällegi komme ning nagu ikka tutvustati, mis selles tunnis toimuma hakkab, kuid tundsin, et see tund ei ole päris mulle, seega pärast kooli vahetasin selle näitlemise vastu. Eks näeb, kuidas sellega välja kujuneb. Muidu meeldisid mulle sealsed õpetajad väga (jälle), näitasid oma lastest pilte, tegid nalja jne.
  1. tund oli aga English, mis on mul küll 10. klassiga koos, kuid ikkagi ei saanud ma midagi juba aru. Pidime arvutis mingi asjanduse täitma ja oma arvamust seal põhjendama mingi teema kohta, mida ma ei osanud tõlkida nii et see oli üpris tore. Aga õnneks on siin kõik õpetajad super toredad, inglisekeele oma ka, palus meil veel teha omale lauale nimesildid ja ütles, et kui panete sinna sildile kirja Hamburger, siis ta hakkabki nii seda inimest kutsuma ja lõpupeol, kui antakse diplomeid, siis ta karjub, et Congratulations Hamburger!!! :D.                                  Peale 6. tundi oli kogu koolil samal ajal BBQ lõuna. (Muidu mitu erinevat kellaaega) Ehk toidupakk kujutas endast õuna, porgandeid, hamburgerit ning mõned leidsid kusagilt krõpsud ja mingi maitsestatud piima. Kuna koolis on aga meeletult inimesi ja kui lõuna kõigil samal ajal oli, siis oli seal ikka päris hull möll. See seminari tüdruk kutsus mind eelnevalt oma lauda, kuid selle massi ja halva neti tōttu ei leidnudki ma teda üles. Istusin hoopis Dianaga ja uute cross country inimestega. Üks neist tegeles samal ajal oma bullet journaliga, mis üli üli äge oli. Jällegi tuli üks õpetaja meie juurde, tutvustas end mulle ning palus mul kindlasti Eesti kohta mingi powerpoint valmis teha ning seda tema tunnis esitleda. Eks vaatab sellega :D                       Hiljem leidis seminari neiu mind ise üles ja kuna meil hakkas kogu kooli assembly võimlas, siis läksin temaga koos. Assemblyl mängis bänd, kisakoori tüdrukud cheerisid ning üks grupp inimesi tegi veel lippudega mingisugust tantsu. Seda school spiritit, millest kõik räägivad, oli küll väga tunda. Publik elas kaasa ning laulsime kooli ergutuslaulu. Kutsuti ette ka kamp inimesi, kes võistluse peale neid hula hoope keerutasid. See oli üsna koomiline. Aga kuna assembly kestis ainult 20min, siis sai see väga kiirelt läbi, lõpetuseks läksime kōik saali keskele ja tantsisime mingit kindlat tantsu. Ei mäletagi, et tavalisel koolipäeval koolis nii lõbus kunagi olnud oleks.                                    Siis aga hakkas juba järgmine tund ning kuna kool on huge ja vahetunnid ainult 5 min, siis ikka suht peab jooksma. Ma isegi ei tea, kuidas ma vahepeal vetsus suutsin veel käia. Samuti ei saa aru, kuidas inimesed oma lockeri juurde üldse klasside vahepeal jõuvad, kui kotti ei taha kaasas kanda. Mina pole enda oma näiteks veel kordagi avanud. 

Economics klassis rääkis õpetaja peaaegu terve tund endast, tal oli terve korralik powerpoint lausa valmis tehtud ning esmaspäevaks peame muidugi ka endast 1 powerpointi slide valmistama. Ta ütles ka kohe ära, et reaalse selle aine õppimise juurde ei jõua me kindlasti enne neljapäeva. Mul pole aimugi, mis me see terve nädal teeme.
Aa selles tunnis oli veel hea see, kuidas õpetaja näitas kõigi id pilte ekraanil ning ühel poisil oli pilt reaalselt ära kadunud, ainult see pildistamistaust oli, aga poissi ennast mitte.
Õpetaja küsis talt siis, et mis värk sellega on ja poisil oli mingi münt käes, ütles, et vaata seda münti ja siis viskas selle lihtsalt teisele poole klassi. Kõigi pilgud olid muidugi mündil ning see poiss ise kadus samalajal enda laua alla, kui keegi ei vaatanud.
Õpetaja kohe küsis, et kas sa tegid oma pildi tegemisel samamoodi ning et muidugi ta ei näinud poissi laua alla minemas, sest tema järgis eeskujulikult käskulust münti vaadata. Tunni lõpus pidime kõik püsti tulema ja uuesti kooli ergutuslaulu laulma. 

Viimaseks tunniks oli mul kauaoodatud yearbook, mis mulle seni väga meeldis. Seal tunnis võtsime gruppidesse, rääkisime, milline peaks olema hea yearbook ehk aastaraamat ning hiljem pidime nende gruppidega tegema 2 fotot. Ühe koridoris, teise akna ääres ning pidime ka küsitleme mingit suvalist inimesest ehk põhiliselt ainult küsima, mida ta suvel tegi. 
Pärast analüüsisime klassis mõningaid pilte ning jagati soovitusi, kuidas võiks olla paremini. 

Sellega sai teine tutvustav koolipäev läbi ja esmaspäeval hakkab siis juba rohkem tõsine töö. 


Mulle väga meeldib siinne support süsteem uutele õpilastele, täna yearbookis toodi meile väiksed paberilipikud uudisega, et esmaspäeval tuleksime varakumalt kooli, uutele õpilastele on jälle mingi eraldi istumine ning meiega lihtsalt pidid nad rääkima kuidas olema oma tunniplaaniga harjunud ja kas meil on ikka kedagi, kellega lõunalauas istuda jne. Samuti, kuna tuleme varem, lubas kool tuua pizzat. Eestis küll midagi sellist ma ei näinud. 

Tundide lõppedes oli meil Dianaga veel 10min photoshoot koridoris ning seejärel suundusime juba mõlemad koju :)


















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar