Pages

reede, 17. august 2018

Esimene päev

Chicago-Des Moinesi lennukist ehk kõige viimaselt lennult maha tulnud, oldi mul kohe nii armsa,,welcome to USA Laura’’ sildiga vastas. Võtsime  mu suure pagasi ja asusime kohe kodu poole teele. Kojusõit ise oli umbes 30min, kuigi see läks ülikiirelt ning pimedas autoaknast vaadates oli Des Moinesi  mingi linnaosa tõsiselt särav ja kaunis. Kell oli muidugi ka mingi pool üks öösel äkki? Ja ma olin suht unesegane ja väga zombie nii et ma tõesti loodan, et ma enam-vähem normaalset juttu suust välja ajasin. :D
Koju jõudes vajusin kohe voodisse ja jäin hetkega magama. 
Kui tavaliselt kuskil kodust eemal viibides ei maga ma just kõige paremini, siis siin magasin suurepäraselt, mis muidugi väga super tore on.
Hommikul tõusin ikkagi millegipärast suhteliselt vara, kuigi perest olin viimane, kes ärkas. Host isa tegi muna ja mingisugust liha meile söögiks, kuigi mu kõht oli (ja on siiamaani tegelikult) lennukitoidust ja lennujaamas kogu sellest snäkkimisest  ikka veel nii täis. 
Mulle näidati ka maja ja kõik asjad ära ning seejärel asusin oma asju lahti pakkima, millega järgnevad paar tundi tegelesingi. Lõpuks aga sain kõik riided ära pandud, pildid kummutile ja juba ongi mu tuba palju kodusem :)) 
Kuna pere pidi tööle minema, siis olin mõnda aega üksi kodus ja muidugi veetsin aega keoertega. Nad on niii armsad ma lihtsalt ei saa <3 Ühel neist vajab harjumine natuke rohkem aega, aga hey mul on 10 kuud! See oli nii naljakas, kui ma üritasin ühte koera paitada, siis tuli teine kohe ise minu juurde ja üritas kogu tähelepanu endale saada. :D

Mingiaeg jõudis siis host ema tagasi ja me olime lihtsalt toas ja rääkisime juttu, ta on tõsiselt nii tore inimene ja kogu aeg rõõmus ning kuna tal oli vaja  natuke veel ringi sõita, siis läksin temaga kaasa. Ja wow siin on hetkel tõsiselt  soe. Mul oli seljas pusa ja teksad, kui host ema ütles, et õues on hästi soe, panin siis särgi pusa asemele, kuid õueminnes sain aru, kui soe siin tegelikult on. Nagu oleks tagasi Itaalias juba :D naersime siis host emaga ja ütles mulle kohe, et told you it was hot : D
 Käisime ostsime ka starbucksi, seal oli veel happy hour ehk selline kampaania mõndadele jookidele, et kui ostad 2 saad 1 tasuta. Nii vinge lihtsalt! Ja kõik on niiii sõbralikud. Tõsiselt! Kõik poemüüjad ja isegi võõrad naeratavad ja räägivad klientidega 10x sõbralikumalt kui Eestis
Käidud sain ka toidupoes või noh tegelikult oli seal suhteliselt kõike :D ja see oli juba omaette kogemus! Kõik letid ja riiulid olid mega kõrged ja valikut oli lihtsalt ohmy kui palju. Lisaks proovisime ka free sample lettide juures päris paljusid asju, üks  granola peanut bar oli lihtsalt niii hea, et appike. 
Igatahes ostsime oma ostud ära ning suundusime tagasi koju. Koduteel on näha ka kooli, sest see on kodule hästi lähedal ja ma ikka ei saa aru, kuidas see nii suur saab olla. Lihtsalt wow. 

Õhtupoole tegime grillil liha juurviljadega ,vaatasime filmi ning rääkisime niisama :)) 

Ühesõnagu mu esimene päev oli palju parem, kui ma uskunud oleks, olen perega väga rahul. 
Homme on mul koolis appointment ja saan juba oma tunnid  välja valida. 




Proovin homme juba rohkem pilte ka teha 😊

-Laura <3

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar