Pages

kolmapäev, 27. märts 2019

Kruiis- päev 3



Hommikul oli jälle esimene, kes ärkasin.
Õnneks olid mõned juba 30 min pärast üleval ja läksime sööma.
Hommikusöök on siin ka nagu rootsi laud ehk saad ise valida mida tahad, aga neid valikuid on lihtsalt meeeeleeetuuult!
Mina ladusin taldriku erinevaid puuvilju kuhjaga täis :)

Haarasin veel pärastiseks ühe õuna kotti, võtsin toast pudeli vett ning läksin basseinide juurde. Otsisin koha endale kõrgemal, kus eriliselt palju inimesi polnud, sest see oli basseinist natuke eraldatud, ning lihtsalt lesisin päikese käes ja lugesin kolm tundi jutti. 
Aeg läks silmapilgukiirusel.

Ja siis oligi juba jälle aeg sööma minna. Juhtusin host vanematega täpselt samal ajal sööma ning jumal tänatud, sest see koht oli nii täis ja lauda oli väga raske leida. Lõunaks leidsin veel puuvilju ning ühed megahead röstitud juurviljad praekanaga või midagi sellesarnast. 

Edasi otsustasin hoopis minna ja üle vaadata jõusaali, sest tahtsin niikuinii pesema veel minna ja peale trenni oleks eriti mõnus siis minna.
Mōeldud tehtud, vahetasin ruttu riided ära ja tegin väikse trenni, kõik masinad olid ka täpselt akna ääres, nii et saime vaate ookeanile. Lihtsalt imeline.
Ja teate mis ma siis avastasin, kui pesema hakkasin minema? SAUNA!!! 
peale seitset kuud siin, olin ma rõõmust hullumas sauna pärast. Natuke küll leige oli seal, aga parem kui mitte midagi eks :)) 

Veel käisin ära ja vaatasin shopingukorruse, poodides olid juba allahindlused tulnud. Sain endale ujukate peale cover up’i, sest vahel ei taha ujukate peale panna väga erilisi riideid ja see cover up on täpselt perfektne :)

Tuiasin natuke veel laevas ringi, käisin vaatasin tänast õhtusöögi menüüd ning võtsin veel raamatut lugedes päikest.

Umbes 16.50 tulin tuppa tagasi, sest 18 hakkab õhtusöök ja oli ka formal ehk piduliku riietuse õhtu.
Paljudel oli ikka vääääga pidulik ja uhke kleit, kaasaarvatud mu hostōdedel, täpselt nagu need uhked prom  kleidid usas. 
Ja avastasin ka, et õhtusöögi osal on kolm korrust. Esimesel kõige tavalisem, järgmisel natuke uhkem ja siis kolmas, kus meie ka oleme, kõige uhkem. 
Ma ei tea, mis mul taimetoitudega siin on, aga juba teist päeva järjest jääb mulle õhtusöögimenüüs pearoana silma just taimetoit. Täna oli näiteks vürtsises kastmes juurikad koos riisisarnase asjaga.
Magustoiduks võtsin aga hoopis juustutaldriku ja oi kui tore oli normaalse maitsega juustu süüa. Tavalised usa juustud ei ole just kiita. 

Seejärel läksime tuppa tagasi, ma sisustasin ülejäänud õhtu lihtsalt rõdul laineid kuulates ja vaadates. Parim viis õhtu lõpetamiseks, ausalt! <3 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar