Pages

reede, 29. märts 2019

Kruiis- päev 8

Päev 8

Viimane täispikk päev laeval. 
Äratus jälle varakult, kiire hommikusöök ning läksime ST. Thomase tuurile lahtise bussiga, seejärel randa.
Rannas oli meil 2,5 h aega, nii et kasutasime kogu aja et päikest nautida veel. Vesi oli jälle niiiii sinine ja ilus, vaated üldse on siin rannas väga kenad :)

Leahiga muidugi photoshooditasime ja tegime polaroidiga pilte. 
Tahtsime ühe polaroidi teha tüdrukutega kolmekesi selfiena. Aga kui pärast pilti vaatasime, siis mina olin täitsa välja jäänud, ainult mu juukseid oli natuke näha :D naersime kõik sellepeale päris korralikult.
Ja kui tahtsime uut teha, siis just sai film otsa.

Ostsin veel ka viimase magneti (kõikide saarte omad nüüd koos :)))) ) 

Sõime laeval lõunat ning hakkasime pliksidega juba pakkima :(((( 

Käisime Leahiga viimast korda saunades (Leahil oli ESIMENE kord elus saunas!!!) ning lihtsalt mõnulesime kuni õhtusöögini.

Õhtusöök oli tohutult kurb, meile sattusid kuidagi nii super kelnerid ka, et me pärast lahkudes kõik kallistasime nendega isegi ning kõigil oli nukker viimast korda lauast tõusta. 
Üleüldse selle nädalaga sai kõikide laeva töötajatega nii hästi läbi ning kohe ûldse polnud kellelgi tuju lahkuda.

Käisime ka viimast korda showl. Seekord oli disney printsesside muusikalised etendused ja mõndasid tehti pop laulude järgi ka. Hästi vahva oli :)

Kogu see nädal läks nii kiirelt, et uskumatu.
Ma mäletan niiiii selgelt, kui ma alles oktoobri alguses siia perre tulin ja sain teada et kruiisile lähme märtsis. Siis tundus see aastate kaugusel ja nüüd ongi juba kõik läbi.
Natuke paneb isegi mõtlema, kas mu viimased 2,5 kuud lähevad sama kiirelt?
Kooli on mul näiteks nüüd ainult 8 nädalat jäänud.
Väga hirmutav!

Ja sellega saigi mu väike reisiseeria läbi :((







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar