Pages

reede, 15. märts 2019

Kuidas koolis läheb?

Mul läheb siin ookeani taga see eluke järjest kiiremaks ja blogimisele ei jää nagu enam üldse aga aega.
Kuid lubasin endale algusest peale, et lōpuni välja hakkan aktiivselt oma seiklustest kirjutama.

Täna on neljapäev. 14.märts. Viimane koolipäev enne kevadvaheaega.
See nädal on olnud üllatavalt positiivne ja lõbus. Eriti just koolis.
Võibolla just mitte esmapäev, aga esmaspäevast ei saagi ju kunagi midagi eriti head loota.
Jõudsin hommikul kooli ja avastasin, et olin oma terviselehe koju jätnud. Pidin selle kindlasti tol päeval tennise treenerile aga ära ändma, kui tahtsin kaasa teha. Ehk esmaspäevast hakkas ka tennise hooaeg.
Ōnneks polnud aga mu host emal kuhugi eriti kiiret too päev nii et ta sai mulle selle kooli tuua.
Edasi istusin ajaloo tunnis ja kui õpetaja laudadele gruppide nimed pani, siis lõi külmalaine minust läbi. Olin ka lit circle ehk raamatu vestlusgrupi ära unustanud. Õnneks oli tunnini veel 5 minutit nii et võtsin ruttu paberi ja otsisin oma kohustusliku kirjanduse raamatust olulisi hetki, et märkmeid kirjutada. Ilma märkmeteta läheb lõpphindest punke maha.
Midagi sain sokerdatud ikka kokku, aga päris raske oli ikka küll arutleda kindlate raamatu peatükkide üle, kui märkmeid polnud teinud.

Edasi on mul teine tund keka. Jõudsin lokkerite juurde ja ukselt vaatas vastu silt et kõik lokkerid on täna kinni, kekat ei toimu ja me kuulame auditooriumis hoopis loengut.
Tore muidugi, ainult et mul oli tennise jaoks oma jalatseid lokkerist kätte saada. Kuid ka see olukord laabus kiirelt, sprintisin mööda kooli ja otsisin õpse, kellel lokkerite võti oleks ja ma ikka oma jalatsid kätte saaks. Meetod töötas :))
Loenut pidasid 2 kooli töötajat, üks nendest meie politseinik Zack.
Täpsemalt räägiti siis kuidas käituda koolitulistamise ajal. Vahepeal oli ikka päris hirmus mõelda, et sellist asja päriselt ka juhtub koolides.
Meile õpetati, et uks tuleb blokeeride ja barrikaad ukse ette ehitada, kuid kui keegi siiski sisse saab, siis ei tohi mitte puntras koos olla, vaid võimalikult laiali ja siis tulistaja suunas kõikvõimalikke asju visata. 
Tegime ka katset, kus üks meestest proovis laserkiirega märke tabada niisama versus kui õpilased teda plastikpallidega viskasid. 
Algul see mees, keda pallidega visati ütles, et ärge muretsege ma olen seda loengut mitu korda teinud ja need pallid on ainult näiteks ja ei tee haiget. Pärast aga tunnistas, et meie olime erand ja ikka tegi haiget küll veits.
Ja oli ikka väga suur vahe ka, kuidas siis ta märkidele pihta sai, ilma vs pallidega. Ja kui pallide asemel oleks veel meie kooliarvutid olnud, mis igal õpilasel on?

Ning kas ma olen rääkidnud meie kunsti õpetajast? Ta väga tihti tundub mulle nukker ja mitte just parimas tujus. Nüüd hetkel me õpime seal varjutamist ja õpetaja on kuidagi nii heas tujus. Naeratab, tantsib tunnis ja näitas meile tunni lõpus isegi oma lemmikuid naljakaid videoid :)


Geomeetrias on alati komöödia. Saime seal lauagrupid ning igal lauagrupil on oma kapten (klassi kôige eeskujulikumad ja targemad on kaptenid). Nalja teeb see, et mina olen üks nendest kaptenitest. Kes mind Eestis matemaatika tunnist teab, siis selles aines ma eriti tugev küll pole. Kuid siin on mul siiamaani absoluutselt iga test olnud 100% ja mul on tunne, et 5./6. klassis oli mul ka Eestis mata raskem. Vôib öelda, et sûgisel läheb mul gümnaasiumis raskeks.
Aga geomeetria on ainus klass, mis mulle pâriselt ka lihtne on, nii et sellepärast ma seda ka ära vahetama ei hakanud.

US valitsus on kõige segasem aine seni. Ma ausalt ei tea, kuidas mul seal ,,A” on, aga tunnis ma küll eriti midagi aru ei saa. Jaanuaris kui ma oma nôustajaga rääkisin, siis palusin teda, et ma valitsusest loobuda saaks, sest kuigi see polnud veel siis alanud, teadsin, et see saab kindlasti sama raske olema nagu majandus. 
Kuna ma tahtsin ka inkast loobuda, siis mu nõustaja ütles, et ta laseb mul valida, kas loobun inkast või valitsusest. Mõlemast ei tohtinud. Loobusin inkast. Sinna tundi minnes oli mul tihtipeale selline ärevus ja stress sees. Ja kuigi ma ei saa usa valitsusest eriti midagi aru, siis olen õnnelik, et sellest ei loobunud. Mu õpetaja seal on lihtsalt kõige sarkastilisem inimene, keda ma siin kohanud olen ja ta paneb alati terve klassi naerma. 

Mis mul siis selle viimase nädala jooksul veel koolis toimunud on? 
Kekas saime eile ise valida, mida teha tahame ning mina, Sophie, Ben ja Lauren jooksime kohe wii just dance tegema. Kui lahe, et kekas tantsida saame?!
Ehk terve tunni me lihtsalt naersime ja tantsisime. Lisaks kui me finaalis Beniga tantsisime kahekesti, siis see poiss tegi mulle ikka ära. Mega hästi tantsis! :)

Ok, mul saab nüüd vaba tund läbi ja jooksen ruttu suhete tundi. Peale seda valitsus ja aastaraamat veel, siis 1h tennist ja vaheaeg alaku! 


Ps: olen hetkel suhete tunnis ja mu pinginaaber kirjutab oma isale eesti keeles, et ta isa midagi aru ei saaks :D 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar