Pages

kolmapäev, 27. märts 2019

Kruiis- päev 2

2.päev

Mina ei tea, kuidas ma kogu aeg nii vara ärkan, aga jälle olin hommikul 7 ajal üleval.
Lihtsalt lesisin, kuni ka teised ärkasid ning läksime sööma.
Mega mõnus oli, et saime ise endale meelepärase omleti tellida :))

Pakkisime oma asjad jälle kokku ja tõime kohvrid juba alla hoiule.
Ise läksime linna Columbuse kindlusi vaatama. Saime jälle hullu taksosõitu kogeda ja nägime ka ironmani maratoni, päris karm tundus sellise hullumeelse palavusega joosta ja veel mägedest üles-alla.
Nägime, kuidas neid jahutuseks veevoolikutega pritsiti ning kuidas paljud merci, merci karjusid.

Kindlused ise olid super vanad, kuid tegelikult üliägedad ning pildistamispaikadest polnud seal ka üldse puudust.
Eriti mõnus oli lihtsalt nendel kivikindlustel istuda ning ookeani vaadata. Nii rahustav.

Võtsime jälle tasko, sõitsime tagasi hotelli, võtsime kohvrid ja jälle taksoga minema, seekord küll laeva peale.
Ja vauuu, meie laev on ikka väga suur. Alguses ma küll môtlesin, et siit ma küll enda tuba üles ei leia, kui ma üksi olen. Polnud tegelikult hullu midagi.
Meile tehti ka turvakontroll, samasugune nagu lennujaamas, kuid natuke siiski leebemalt, sest kuigi veepudelid olid keelatud, siis minult kotist seda ära ka ei võetud.
Vaatasime algul niisama laevas ringi, saime oma id kaardid, vaatasime kus meie õhtusöögilaud on (väga uhke koht, natuke selline titanicu vibe tuli sisse) ja siis on isegi väike shopinguala. Korsi pood on näiteks täitsa olemas :))

Läksime seejärel kôik enda tuppa ja pakkisime asjad lahti. Sõime lõunat (valikuid oli meeeeeletult), käisime veel laevas ringi ja juba oligi aeg õhtusöögiks.

Ma mõtlesin, et ōhtusöök on siin sama moodi rootsi lauana, kuid tegelikult mitte. Kõik oli jälle hästi uhke (lühtrite, samettoolide ja söö-oma-puuvilju-noa-ja-kahvliga tüûpi uhke)
Istud oma uhkesse  lauda siis maha, antakse menüüd kätte ning saad valida ise mida tahad. Tavaliselt võetakse eelroog, pearoog ning magustoit, kuid võib võtta ka 3 eelrooga või 2 pearooga ja magustoidu jne. Ehk ise valid, mida ja kui palju tahad. Kui me näiteks oma pearooga lõpetasime, siis kelner kohe küsis, et kas soovime äkki ühte veel. Kõik on ju juba makstud, nii et võid tellida ükskõik palju tahad.
Toit ise oli ka vâga üllatava kvaliteediga, eales poleks uskunud, et tegemist laevatoiduga, vabalt oleks võinud sellist sööki ka uhkes restoranis süüa.
Ja iga õhtu pool menüüst muutub ja siis teisel poolel on need classic road, mis iga õhtu samad on.

Peale kolmekäigulist söömaaega tulime tagasi tuppa ning Leah ja Anna läksid nooretuppa, mis on 12-17 aastastele mõeldud ja kus igasuguseid üritusi toimub.
Mind mängud absoluutselt ei huvita ja tahtsin hoopis tuppa jääda ning rõdul olla.
Õues oli kottpime, tähistaevas ja meeletu rahu.
Istusin meie rõdul ja lihtsalt vaatasin laineid ning kuidas laev kaldast järjest kaugemale seilab.

Hiljem ma kusagile komöödiashowdele ega kuskile ka ei läinud, vaatasin ainult laineid ja  läksin üsna varakult magama.