Pages

reede, 29. märts 2019

Kruiis- päev 6&7

Päev 6&7

Päev 6 möödus terve aja laeval. Päevitasin, käisin saunas ja sain järjekordse päikesepôletuse.

Õhtul käisime mustkunsti showd vaatamas ning hiljem tegime Jacobiga paberist sôja :D tema omad olid päris uhked tankid ja lennukid, minu oma oli üks kokkukàkerdatud paadike.

Päev 7 algas varakult.
Kell 7 käisime juba hommikust söömas, sest meie ekskursioon pidi algama 8 ajal.
Seekord olime st. Kittsi saarel.
Ning me käisime hobustega vihmametsas matkama. 2 tundi hobuste seljas ja ümberringi vaade lihtsalt sõnatuksvõttev. 
Mina olin meie grupist ainuke, kes selle matka jooksul kahe hobusega sõitis.
Mu esimene oli imeilus valge Coco. Kuigi ta eriti kiirelt väga ei tahtnud liikuda, siis mulle meeldis ta väga :))
Kuid siis poolel teel tuli meie grupijuht mu kõrvale, küsis kas mul on ratsutamisega kogemust ja kas ma saaks hakkama hoopis tema hobusega. 
Täpset põhjusest miks ta vahetada tahtis, ma aru ei saanudki.
Aga kogu reisi peale oli see kindlasti mu lemmikuim ekskursioon. Kogu matk oli lihtsalt imeline <333
Pärast matka veetsime veel natuke aega shopates. Ostsin mälestuseks st. Kittsi särgi ja ka magneti. Olen igalt saarelt siiani ühe magneti ostnud :) 

Ning veel sain ma Leahiga samasugused mõnusad suvised püksid ja üliarmsa cover upi rannas olemiseks. :)

Kuna ma olin 6. päeval juba jälle uue päikesepôletuse nii halbadele kohtadele saanud, et valus oli kôndida isegi, siis peale ratsutamismatka ma täitsa lonkasin. 

Olin siis rahulikult rõdul, päikese eest varjul :)

Ôhtupoole tahtsin jälle pesus käia enne pidulikku ôhtusööki.
Seadsin sammud uuesti jõusaali riietusruumide juurde ja tegin väikse lõõgastumishetke.
Kâisin tavalises leilisaunas ja aurusaunas ning pärast seda oli super mõnus enesetunne.

Kuna oli jâlle rohkem pidulikum õhtusöök, siis hakkasime varasemalt valmis sättima. Mulle ikka meeldib teiste uhkeid kleite vaadata, üks naine oli üleni sädelevas tumerohelises pükskostüümis.

Ja jälle ka rääkisin pea 5 minutit meie toakoristajatega :))

Pärast sööki läksime ôdede ja host empsiga shoppama. Soodukad olid ehetele nii et me vist veetsime terve tunni sõrmuseid vaadates ning kôik me ostsime midagi.
Ma algul küll ei plaaninud, kuid ma leidsin ühe hästi ilusa ja me host empsiga koos vaatasime, et väga ilus on. Kuid teades tavaliselt sõrmuste hindasid, siis ütlesin host empsile et ma isegi ei hakka hinda vaatama ja panin tagasi.
Host emps siis vastas, et kui mina hinda ei vaata, siis ta teeb seda ise. 
Ning hiljem ma siiski lahkusin poest selle sama sõrmusega :D

Lisaks, terve kruiisi olen ma vaatanud ühte Ted Bakeri hästi kerget tote kotti. Mitte selline nahast nagu tavalised käekotid, vaid selline hästi tugev ja jäik. 
Sellises stiilis nagu need trendikad riidekotid, ainult et kõvast materjalist ja palju armsam. 
Aga ma ükski päev ei raatsinud endale seda osta, käisin vaid vaatamas.
Ja siis reedel kui peale õhtusööki tuppa tulin, siis host emps oli mulle üllatuse teinud ja mulle selle ise ostnud! Ütles et väike promi kingitus. Uskumatu lihtsalt <333333






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar