Pages

reede, 29. märts 2019

Kruiis- päev 5

Hommikul ärgates ostsin üheks päevaks wifit, et emmega rääkida ja talle õnne soovida.
Käisime söömas ja kuhjasin jälle taldriku puuvilju täis.
Tulime tuppa tagasi, veetsin pikalt aega rõdul olles ja lained ning horisonti vaadeldes.

Veetsin veel aega rannatoolidel vedeledes ja raamatut lugedes. Leidsime Annaga jätsimasina, kust tasuta masinajäätist saab võtta palju ise tahad.

Jōudsime Arubale.
Leahil oli tervisega natuke probleeme ning kahjuks tema ning host isa siis seepärast ekskursioonile ei tulnud, vaid läksilt hoopis linna lihtsalt rahulikult ringi vaatama.
Meie aga läksime 4h UTV sõidule.
JA SEE OLI MEGA ÄGE!
Me peatusime mitmete vaatamisväärsuste juures, mu lemmik nendest üks veekogu, kus vaade lihtsalt imeline oli ja lained vastu kivisid meeletu võimsusega lõid.
Aga kõige vingem oli sõit ise. Kivi- ja liivateedel lahtise bussiga kiirelt sõita oli ikka midagi täiesti uut. Me kõik reaalselt hüppasime seal sees ja ma pidin oma kotti kahe käega kõvasti kinni hoidma, et sealt midagi välja ei tuleks. Kaktuseid oli ka vääääga palju .

Tegime ka rannas 1h peatuse ja see oli jälle omamoodi kogemus. Seal olid need ranna päevavarjud ja nägime et ühel polnud kedagi juures ehk läksime ise sinna.
Olime umbes 30min jõudnud olla, host emps ja Anna ujusid, me Jacobiga istusime rannal selle varju all, kui üks mees meie juurde tuli ja küsis et kas me rentisime selle rannavarju.
Me siis vastasime, et ei, keegi ei öelnud, et neid rentima peab ja see lihtsalt seisis siin.

Siis see mees vastab, et tal on tunnistajad, et me oleme siin seda juba mitu tundi kasutanud (olime rannas 30 min kokku olnud) ja kui me maksnud pole, siis ta vôtab selle meilt âra.
Ja reaalselt ta võttisgi selle meilt ära ja jalutas minema :D

Kui me tagasi laeva jõudsime, siis oli kell juba 6. Väga kiirelt vahetasime riided ja suundusime õhtusöögile.
Kelner tõi lauda šokolaadiküpsiseid öeldes ,,yummy, yummy” :D
Siis tulid kõik kokad ja kelnerid treppidele ja hakkasid tantsima waka waka järgi.
Ning peale neid kutsuti meid kõiki tantsime. Muidugi me láksime :D
Kaks laulu tantsisime. Essal oli päris palju rahvast, teisel oli 5 :D
Mina ja mu host emps kaks nendest ;)

Jõin ka suure tassi kohvi, sest õhtul oli mitu asja, mida näha tahtsin. Ja tavaliselt olen ma muidu esimene kes magama lähen, ma olen ikka selline hommikuinimene ja ilma kohvita olen üheksaks juba kohutavalt väsinud õhtuks :/

Esime show kuhu peale sööki läksime oli iluuisutamine. (Jep, siin laeval on isegi uisuväli) Niiii ilus oli ja ikka uskumatud trikid, mida nad tegid. Ma polnudki kunagi sellist iluuisutamise tantsulist showd näinud. Väga meeldis <3

Peale seda hakkas armastus&abielu mäng.
Valiti kolm abielus olevat paari. Üks, kes on publiku seast kôige vähem abielus olnud (10 kuud sai valituks), kôige pikemat aega (54 aastat sai valituks) ja siis üks kusagil vahepeal (15 aastat sai valituks).
Ning siis saadeti näiteks kôik mehed ära ja naistelt küsiti, et mis oli teie mehe ex tüdruku nimi ja üks sôna mis teda iseloomustab.
Kôik naised vastasid ära, küsiti veel 2 küsimust, mehed kutsuti tagasi ja siis küsiti neilt neid samasid küsimusi ning vaadati kui õigesti paarid üksteisega vastasid.
See kõige vanem paar oli ikka eriti hea, naine vastas sellele küsimusel et ,,her name was Sara and i called Sara the goose.” :D

Pärast saadeti naised ka âra ja meestelt küsiti küsimusi.
Näiteks oli küsimus et mis oli teie esimene kohting ja kui palju te selle kohtingu peale kulutasid.

Jõin terve selle mängu aja ka mingit maasikasmuutit, nii et väsimust õnneks ei tulnud üldse peale ning üle pika aja olin ka kell 11 päris energiline :D