Pages

teisipäev, 26. veebruar 2019

Erinevaid mõtteid

Ma olen muidu kohutav talveilma fänn. Ikkagi ju jõulud, soojad kampsunid, kuum kohv, piparkoogid ja lume hooaeg. 
Aga nüüd...on veebruari lõpp ja meil on ikka veel käre pakane. Nüüd ütlen küll, et tahaks juba kevadist soojust. Meil siiamaani kõigub temperatuur -10 ja -20 vahel, tuul on täiesti jäine ja kui veel kerge lumi ka tuiskab....praegu lohutab vaid mõte, et 2,5 nädalat ja siis hakkab vaheaeg ja lähme perega soojale kruiisile ära.
Ning sealt tagasitulles on vaid nädalake märtsi veel jäänud ning algab aprill. Siis vast on juba kõvasti soojem.

2 nädala pärast algab ka tennis season. Selle pärast olen kõvasti elevil, aga kui me sellise ilmaga õues peame trenni tegema, siis on natuke nukker.

Meie kooli politsei on ikka vahva. Ükspäev Leah tõi tall terve lõunasöögi, sest meie (kes siis veel) oleme ta lemmik lõunalaud ja ta käib kogu aeg meie juures istumas ja juttu rääkimas ning üks tüdruk Paige toob talle hästi tihti sööki.
Ja siis ta rääkis kõigist nendest enesekaitsevahenditest, mis ta vööl olid, päris korralik varustus oli ikka.
Ja siis kuna Cheer tüdrukute plakatid võeti just alla, söökla teises otsas üks teine mees lehvitas Paigele tema pildiga plakatit. Need plakatid ju mega suured, Paige jooksis siis kohe sinna ning krabas endale selle.

Ja need showkoori inimesed, kes Minnesottase läksid, nad ei saanud 2 päeva tagasi koju ja olid Minnesotas lõksus lumetormi tõttu. Said mall of Americasse minna ja hotellis lubati neil isegi talendishow korraldada :))
 Täna jõudsid nad lõpuks tagasi ning muidugi olid ajakirjanikud  kaameratega nende naasmishetkel koolis kohal.


USA valitus on endiselt niiiii segane ja ma ausalt ei tea, kuidas ma mais selle aine finalsi ära teen.. õnneks ei lähe  mu hinne arvesse, ükskõik, mis ma siis saan :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar