Pages

esmaspäev, 25. veebruar 2019

Valentinipäev

Valentinipäevast on nüüd küll juba omajagu aega möödas, aga mōtlesin, et panen ikka natuke sellest päevast ka kirja.

Hommikul üles äragates polnud ma isegi üllatunud, kui igal pool jälle teemakohased kaunistused olid.
Host emps oli isegi südamekujulisi puuvilju lõiganud ja toodi valentiniteemalisi sõõrikuid.
Kõik lapsed said ka kingikotikese täis magusat ja šokolaadi. 

Mina olin enamus päevast haige ja eriti hea enesetunne küll polnud, kuid kõik teised kooli õpilased, kes suhtes on (suur protsent) rääkisid mis kōik neil oma poiss- tüdruksõbraga plaanis on õhtuks ja mis kingid neile tehtud on.
Sellist sõbrapäeva värki siin üldse polnud, et sõpradele ka mingi väike šoks anda vms.
Kuigi siiski, sain kooli kaasa südamekujulised kommid mira siis jagada teistega saaksin :) 

Õhtul tulid mõned sõbrad külla ja sõime südamekujulist lasanjat :D 

Lisaks käisime Eddyga showkoori proovi vaatamas ja no ikka täiesti suu vajus lahti, kui oma sõpra peaosa laulmas vaatasin. Üleüldse kogu show oli nii võimas, laulsime kogu aja lauludele kaasa ja kui Eestis ka sellised koorid oleks, siis ma ootaks neid aktuste juures kõige rohkem. 
Pärast showkoori lōppemist, kui host emps meile järele tuli, siis avastasime Eddyga, et kõik uksed, mis eesukseni viisid on lukus...:D
Niiet läksime ühest suvalisest küljeuksest välja ja jooksime karmi pakasega õues teisele poole kooli :)

Ja need showkoori inimesed läksid nüüd just Minnesotasse võistlema ka ja nad võitsid <3 pole ka ime, sest mu imekool võidab absoluutselt kõiges! Vähemalt mulle tundub küll nii :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar