Pages

kolmapäev, 5. detsember 2018

Sünnipäev USA moodi

Enne oma sünnipäeva olin väga vihane, et see aasta sattus mu sünnipäeva päev, 3.detsember, esmaspäevale.
Tegelikkuses sai see aga üheks mu lemmikuks esmaspäevaks üldse oma seitsmeteist eluaasta jooksul.

Pühapäeval käisin kolme imetoreda sõbrantsiga Cheesecake Factorys söömas ja juba varakult tähistamas. 
Esimest korda sain seal sellist MEGA portsjoni kogust tunda. Mu salat oli reaalselt mäekõrgune ja ma jõudnud isegi veeranditki ära süüa. Aga  super hea oli küll. Mango ja avokaado olid isegi olemas :))

Meil oli üks väga huumoririkas kelner ka, kes parajalt palju nalja viskas ja kui palusime tal polaroidi pildi teha, siis ta jooksis korra minema ja tuli tagasi oma telefoniga, pani telefonil välgu peale ja tahtis ka oma tehtud pilti näha, sest pimedas ei näinud midagi :D 

Siis järsku eikusagilt ilmus see kelner mingi väikse magustoiduga välja, küünal peal põlemas, nii et sain sünnalaulu ka veel kelneri + tüdrukute poolt :)) 

Ja kuna see oli ikkagi cheesecake koht põhiliselt, siis seal oli ikka meeletu valik. Ise piirdusin klassikalise koogiga, millel maasikad peal on, no jällegi kindlasti üks parimaid juustukooke, mida söönud olen. 
Muidugi olid kõik oreo, peanut butteri jne koogid ka ära esindatud. 

Rääkisime ka oma senior tsitaatidest ja olime suht ühel nõul, et ma peaks kirjutama midagi eesti keeles, et keegi midagi aru ei saaks või 2 naljakat leidsime veel. 1) ,,I smile all the time because i have no idea what’s going on,” ja 2) ,,This wasn’t like High School Musical at all.” No mulle see teine täiega meeldib. Huumorit peab ju olema :D

Esmaspäeval hommikul esimese asjana panin telefonil wifi sisse ja kogu ekraan voogas teateid täis. Pere oli nii, nii kohutavalt armsa video saatnud, parimad sõbrad pikad emotsionaalsed kirjad saatnud või hoopis midagi muud palju originaalsemat, millest mul ausõna suu lahti vajus ja pisarad silma tulid. Olen seda siin juba korrutanud, aga ütlen ikka uuesti! Olen nii, nii õnnelik, et mind Eestis sellised inimesed ootavad <3
Kui host emps nägi, et tõusin, siis tervitas mind kohe lauluga ja avastasin, et kogu maja oli sünnipäevateemaliste dekoratsioonidega ära kaunistatud. Pluss kogu päeva sõin veel ekstra taldrikult, mis ainult sünnipäevalisele mõeldud on. 
Sain see hommik veel ühe korra laulu kuuldud, kui hommikusöögile küünal peale pandi :) <3 üleüldse kogu päeva menüü sain ise valida. 
Koolipäev läks ka tol päeval imehästi. Õnnesoove tuli meeletult, isegi inimestelt, keda ma ei teadnud ja mul pole aimugi, kust nad teadsid, et mul sünna on :D 
Näitlemises oli meil monoloogide etteasted ka veel, nii et oma sünnal sain psühhost sarimõrtsukat samuti näidelda! Eriti vahva! 

Mõnes klassis isegi lauldi jälle mulle ja üleüldse kogu päev oli nii, nii positiivne ja tore. 

Aaa, lõunalauas olid meil kõigil happy birthday prillid peas ja no muidugi kooli politsei tuli ka meie lauda jälle istuma ja pani endale ka prillid pähe! 

Peale kooli läksime Leahiga veel smuutikohast ka läbi ja võtsime smuutid omale. Siinne blueberry smuuti on üllatavalt sarnane boosti omale, mis super, super on, sest absoluutselt iga muu söök maitseb teistmoodi.

Host emps oli isegi koogi tellinud, kuid mitte mingi tavalise koogi, vaid oreo jäätisekoogi. Kui teate mäki mcflurryt, siis täpselt see, aga koogikujul ja palju parem <3 
Muidugi lauldi jälle, 17 küünalt pandi põlema ja küünlad olid ka veel sellised, et leegid olid erinevate värvidega.

Pean ka ära mainima, et kingikuhi mulle oli meeletu ja tõesti tunne oli nagu oleks jõulud! Aga kingid polnud üldse nii olulised, hoopis kogu emotsioon ja armastus, mida sain, tegi päeva kohutavalt eriliseks <3
Ma ei jõua ära imestada, kuidas ma kùll nii imelisse vahetusperre siin sattusin! Olen ikka üks ōnnega koos neiu küll ❤️ 
Lõpetuseks ütlen, et imelik on mõelda, et ma juba 17 olen ?! 








































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar