Pages

esmaspäev, 31. detsember 2018

TEXAS

Peale 16h autoga sõitmist jõudsime mõnusasti San Antonio, Texasesse. Mul oli oma eelmisest vahetuspere juttudest Texasest natuke halb stereotüüp jäänud, kuid kohale jõudes sain koheselt aru, et need ei vasta üldsegi tõele.
Ja see linn, kus me oleme, meenutab niivõrd palju mulle Itaaliat. Kliima on sama ja ühes kindlas linnaosas oli arhitektuur ka suhteliselt sama, nii et ma olin ikka päris segaduses vahepeal. Aga tõsiselt mõnus oli vahelduseks kuskile sooja kohta saada. Käisime lühikeste riietega päeval ringi ning vaatasin, et 22 kraadi näitas :)

Esimesel õhtul läksime ühte riverwalk piirkonda, kus on üks väike jõgi, mis ühe linnakese keskelt läbi voolab ja kus saab ka paadiga ringi sõita.
Iowa bänd nimelt tegi pep rallyt seal ja olidki paatides ning mängisid oma laule siis.
Kõndisime natuke ringi linnas, nii ilus oli, palmid pea kohal, ilus arhitektuur ja kõik jõulutuledega kaunistatud. Isegi puudele olid tuled peale pandud.
Seejärel läksime õhtust sööma mingisse Mehhiko restosse, kus me ise saime vaadata, kuidas meile guacamolet tehtakse :) Siin üleüldse kôgis Mehhiko restodes tuuakse krõpsud ja salsa tasuta leiva asemele.
Ning reaalselt Iowa State fänne oli umbes 50% inimestest, keda me nägime. See oli ikka meeletu. Ning muidugi osariik hoiab kokku ja kōik rääkisid üksteisega, kuigi oldi võhivõõrad. Ja vastaste (Washingtoni) fànne oli vähem, kui minimaalselt, ainult umbes 6 nägin ma kokku :D
Peale ōhtusööki käisime siis selle paadiga ise ka sõitmas, tõsiselt ilus oli jällegi sõita, kui pime oli ja kōik jōulutuled kenasti põlesid <3
Muidugi vaid järjekorras ootasime umbes 1h, siin on üldse nende järjekordadega naljakad lood, need on alati nii pikad, kuid alati kōik viitsivad oodata.

Teisel päeval sõime muidugi jälle hommikust, seekord oli natuke huumor lugu selle söögiga, sest selleks ajaks kui meie kohale jōudsime, oli peaaegu kõik otsas :D ja ma ei tee isegi nalja! Proovisin pudrupoti põhjast natuke lusikaga midagigi kraapida, kuid see puder oli nii halva maitsega, et pidin lausa kohe ära viskama. Ja pidin leppima ainult saia ja võiga :D
Seejärel läksime linna väiksele shopingule, sain 70% allahindlusega endale ühe paksu valge karvase jaki ning isegi vennale paar toredat asja.
Käisime veel lõunat söömas ning Iowa State inimesi järjest kogunes, mul on tunne, et enamus inimesi olidki kōik Iowast :D Washingtoni omasid oli ikka tõesti piinlikult vähe.
12.30 läksime veel ühele pep rallyle, kus cheerleaderid tantsisid, bänd mängis ja ka vōistkond tuli lavale. See saal, kus see üritus toimus oli PAKSULT Iowa State inimesi täis, ikka massiivselt. Kui me cylone powerit karjusime, siis hääl oli ikka võimas!
Lisaks anti kõigile tasuta bowl game pin ning Iowa State värvidega kaelakeed.

Peale pep rallyt olid tänavad ka meeletult fänne täis ja isegi politsei oli kohal, sest autode liiklus oli täiesti ära blokeeritud :D

Edasi lâksime Alamo kirikusse, kus jälle 1h järjekorras seisime ja siis saime paraja pettumuse, sest kirikust kõndis läbi vähem kui 2 minutiga ja midagi huvitavat seal küll polnud. Edasi kirikuōue oleks saanud ka ilma järjekorrata, kuid oli ka suhteliselt mõttetu :D

Peale seda lâksime natukeseks uuesti hotelli ja siis kohe edasi zoo light mingile üritusele. Seal saime ka toreda üllatuse, kui pileti eest maksime täishinna, aga tegelikult loomi enam üldse väljas polnudki. Ainult tuled :D

Õhtul kâisime hiinakat sööma, mis polnud üldse mitte nii hea kui Eestis. Eesti hiinakale praegu ära ei ütleks küll.
Aga siin toodakse hiinakas alati need õnneküpsised ka lauda ja neid alati huvitav lugeda.

Järgmisel päeval ehk viimasel päeval Texases läksime kohe hommikul safarisse. Ehk sōitsid autoga läbi ja paljud loomad seisid lihtsalt keset teed.
Muidugi eriti tore oli see, kui avastasime, et kütus saab autol kohe otsa, kui olime just keset safarit. Ōnneks ikka pidas vastu, kuigi oleks küll väga koom olla seal keset safarit ilma kütuseta.
Ning vahepeal mingid kiselised piirasid meie auto täiesti ümber nii et me autoga kuskile sõita ei saanudki :D

Lõunat käisime söömas väidetavalt selle koha parimas Itaalia restoranis.
Mulle meenutas see pigem sööklat. Ja toit oli ka väääga koduse välimusega, mitte midagi uhket. Ütleks nii et kodustehtud pastad on tunduvalt paremad, kui seal oli :D

Edasi läksime tagasi hotelli, panime ennast Bowl gameks valmis ja oligi mängule minek <3