Pages

laupäev, 15. detsember 2018

Christmas market & gingerbread houses

Sõitsime laupäeva hommikul kohe Des Moinesi, kus Annal toimus väike esinemine.
Seal samas oli ka jõuluturg, Eesti omaga muidugi ma võrrelda ei saa, aga nii mõnus õhkkond ja jõulutunne tuli sisse küll. Suur puu oli isegi olemas ja muidugi käisid lakkamatult erinevad jõululaulud.

Muideks, siin kaks tüdrukut tegid duetti ja laulsid seda kättemaksukontori taustamuusikatest. (Flower duet) Ei tea küll kuidas selline hääl nii noortest välja võib tulla. Väga, väga ilus <3 

Õhtul tegin ka esimest korda piparkoogimajakese. Ja see oli palju, palju raskem, kui ma arvasin. Esiteks pidi kõik tükid välja lõikama, nii et midagi katki ei läheks ja siis veel need kokku ka saama frostinguga. Minu omal üks uks kukkus lõpuks täiesti ära :D aga pole üldse hullu, tegin siis oma maja telgiks ja panin kummikommi inimesed sisse elama. 
Kaunistamine muidugi oli hästi vahva, meil oli hääästi paljusid erinevaid komme ja kaunistusi.  
Mul tuli kokkuvõttes suht lasteaia lapse majake kokku, aga mõned teised olid väga loovad ja tulid super super kenakesed välja. Näiteks tehti frostinguga jääpurikaid ja candy mini cane kommidega akendele südameid.

Ja väike fun fact ka: Siin on väga paljusid sööke, mis mulle kohuuuutavalt meeldivad, aga ma pole veel saanud paremat pitsat kui Eestis  :D <3















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar