Pages

laupäev, 15. detsember 2018

4 kuud

JUBA jälle on kuu möödas. Iga järgmine kuu läheb tsipake kiiremini kui eelmine. Vaid 1 kuu veel ja juba on mul pool aega siin täis.
Järgmised 31 päeva tulevad lisaks veel väga põnevad. Vaheaeg, jõulud, Texasesse minek, uusaasta, yfuga juba keskaasta seminar! Issake, tundub nagu alles eelmine nädal, kui ma septemris algusaasta seminaril olin ja meile keskaasta omast räägiti. Siis tundus see miljoni aasta kaugusel olevat, aga nüüd... vähem kui kuu :o 

Keelega on praegu nii, et mina ise aru ei saa, et ma arenenud olen, aga sõbrad on küll imestunud mu taseme üle. Kuigi inkas kõnede esitamine on siiani väga ebameeldiv tegevus.
Ja ma sõin kõige tobedama nimega kommi see nädal. Laffy Taffy vms. See tundus esialgu nii naljakas, et ma olin krampides :D oeh olen ikka veider!


Hetkel olen ma lihtsalt nii õnnelik, et sattusin Ankenysse, siinsed inimesed ja mu sõbrad ja pere lihtsalt appike... ei kujutaks ilma nendeta oma vahetusaastat üldse ette. Ei saaks isegi paremat vahetusaastat paluda! 

Praegu on veel üks aasta parimaid osasid ka!! Mu lemmikaastaaeg!!! TALV!! Ja jõulud aaah! Kogu see jõulumeeleolu siin, majade dekoreerimine, linnas üleüldse kõik need jõululikud kaunistused, erinevad festive söögid,  kuuse alla järjest kuhjuvad kingid, kui rõõmsad kõik on ja muidugi igaõhtused jõulufilmide vaatamised <3 Vahepeal ei suuda ma lihtsalt kõige selle keskmes naeratamist lõpetada. 

Kuigi Iowa on suht lame ja talvel kohe eriti tühi maa, siis armastan seda maisipõldude osariiki nii nii väga, et lausa jube<3 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar