Pages

esmaspäev, 31. detsember 2018

BOWL GAME

BOWL GAME

28dets 2018 toimus San Antonio, Texases Ameerika jalkamäng (BOWL GAME) Iowa State University (cyclones) vs Washington State (cougers)
Las ma nüüd ütlen kohe ära. Selle mängu me kaotasime :D aga see pole tegelikult hetkel üldse tähtis.

Enne, kui ma USAsse tulin ja kui ma oleksin saanud ise oma osariigi valida, siis oleksin läinud Washingtoni. Peale Texase reisi sain aru, et olen Iowasse ja Iowa State Universitysse nii ära armunud, et ei vahetaks Iowat Washingtoni vastu ealeski. 

Aga mängust. 
Eelnevalt, nagu ka juba blogipostitustes rääkinud olen, siis enamus rahvast Sam Antonios olid cyclone fännid. 
Mängupäeval käisime veel hotellist läbi, et lisada endale veel ja veel ISU asju. Igapäevaselt olid meil niikuinii fänniriided seljas, aga veel lisasime kleepsud näkku, kaelakeed ja kōik muud, mis pähe üldse tuleb. 

Mäng ise hakkas alles kell 8, kuid juba 5 ajal olime staadioni juures, kus toimus väike eelpidu juba. Jagati tasuta sööki ja mis te arvate, kas kogu tantsuplatsi lava oli ainult cylone fänne täis või mitte? <3 Washingtoni omasid oli seega ikka veel väga vähe.
Iowa spirit on ikka meeletu üleüldiselt ka.
7 ajal mängisid mõlema ülikooli marching bändid ning muidugi me pressisime end täiesti ette, et Jacobit filmida ja pârast kõigile neile plaksu lüüa. 

Et üldse staadionile saada, tuli läbi kontrollpunkt, täpselt nagu lennujaamades. Kott vōis olla ainult läbipaistev ja see vaadati ka läbi.
Staadion ise oli veel meeletum, millega harjunud olen. 
Ning kui kogu rahvas kohale tuli, siis sai selgeks kui vähe Washingtoni omasid oligi. Väga väike sektor tribüünidest. Ning kui Iowa omad tegid jälle cyclonepower i karjumist, siis ikka oli kosta täielikku möirgamist.
Washingtonil oli midagi sarnast, ainult et kui meie karjusime cyclon-power, siis nemad karjusid Cou-ger. Cou oli vee normaalselt kuulda, aga ger oli küll väga hädine :D ning kui ma esimest korda Iowa State marching bändi neid meloodiaid kuulsin, siis kohe haarasid kaasa ja hakkasid meeldima, kuid Washingtoni bândi kohta just sama öelda ei saanud. 

Muidugi midagi halba ka ei ütle Washingoni ülikooli kohta, sest nende jalkatiim on siiski kõvasti parem ja ka märgitud vist 9ndaks parimaks ülikoolijalkatiimiks, ISU oli alles 20. koht vms.

Aga parema spiriti auhind läheb kindlalt Iowale. 

Ja kui muidu ma ei ole eriti sellest ameerika jalkast üldse aru saanud, siis selle mänguga hakkasin lõpuks midagi aru saama ja oskasin õigetel hetkedel kaasa karjuda. Mis muidugi viis järgmisel päeval selleni, et häält polnud mul üldse. 
Vahepeal käisime Anna ja Leahiga vett ka ostmas ja reaalselt kõik oli otsas :D palusime siis lihtsalt vett Cola topsi panna ja üks naine ütles, et siis läheb Cola hind ka juurde, kui Cola topsiga tahame.
Tavaline pudelis vesi oli 5$ ja Cola muidu 6$. Lōpuks siis mingi teine naine tuli ja andis meile need topsid veega lihtsalt tasuta :))

Ja no mäng tegelikult ise oli väga tasavägine, kaotasime ainult 2 punktiga. 
Ja no kui juba hakata siin sellest rääkima, siis kohtunikud röövisid ühe touchdowni ka meilt ära, mille üle siiani vaieldakse (see kohtunik oli päriselt ka väga halb, ei ürita üldse Iowa State paremaks teha hehe) 
Pluss nad ei näidanud replaysid ka meile üldse ehk siis võite ette kujutada, kui palju vihast karjumist oli.
Muidugi tiim tegi ise ka vigasid  ja false startid said saatuslikuks.

Aga nüüd kui ma mängust aru saan, läksid need 4 tundi väga kiirelt ja poleks uskunud, et seda küll ütlen, aga see jalkamäng sai meie Texase tripi lemmikuks osaks mul <3
Oh, kuidas ma tahaks, et ka Eesti ülikoolides nii suur spirit oleks.
Kui ma päriselt USAs elaks, siis ma läheks kindlalt just Iowa State Universitysse, aga õnneks saan uhkusega öelda, et mul on vend, kes seal õpib ja veel lausa marching bändis ka on, pluss õde, kes sinna ülikooli järgmine aasta läheb <3 
Niiet see ülikool jääb alatiseka minuga seotuks ning väga suureks cyclone fänniks jään ma samuti❤️ 












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar