Pages

esmaspäev, 14. jaanuar 2019

Goodwill & hu hot

Jaanuari esimesel laupäeval läks Ankenys ilm nii soojaks, et tundus pigem kevade lõpp olevat.
Mina otsustasin oma sammud seada goodwilli kaltsukasse ning ilma nautida.
Teepeal sain ka aru kui armsaks mu kodukoht mulle saanud on, tean kus kõik asub ja võin vabalt pikki jalutuskäike ilma ära eksimata ette võtta.
Kokku oli mu teekond umbes 40 min ja selle aja sees ma siis ka mõistsin, kui soe tegelikult ikka oli. 
Võtsin oma jaki ära, muidu oleks vist küll ära sulanud, kuid isegi kampsuniga oli palav.
Teepeale jäi muidugi ka mitmeid valgusfoore ning issand kuidas mulle ei meeldi siin teed ületada. 
Põhiliselt autodel võib samal ajal olla roheline ja siis selle valgusfoori posti juures on ka kirjas, et ,,watch for cars”.

Lõpuks ma ikkagi goodwilli jõudsin ja ossa, ma pole kunagi nii suurt kaltsukat veel näinud. Seal tõesti leidus kõike, hinnad olid suuuper, suuuper super head.
Lõpuks kui ma neid kõiki asju veel proovima läksin, siis reaalselt käru oli täitsa täis :D
Peale riiete sain ka 3 raamatut, kõik alla 2$ ja ühe väikse armsa dekoratiivse karbikese :))

Ostsin oma asjad ära ja kutsusin host isa hoopis järgi mulle, sest kotid olid nii rasked ja õues veel palavam, nii ma 40 minta kindlalt koju poleks suutnud kõndida :D

Pärast käisime veel Anna ja Jacobiga hu hotis söömas, mis täiega huvitav koht on.
Põhiliselt antakse sulle kauss ja siis on seal hästi palju valikuid, mis siis kõik sinna sisse tahad panna. (Liha, kala, juurikad, kartulid, mais, nuudlid jne) Valid siis sealt baarist ise endale need asjd, mida kaussi tahad panna ehk teed meelepärase roa endale ise kokku, paned veel kastet ka peale ja edasi see grillitakse otse sinu ees ära. 
Refill on tasuta ehk kui oma esimese kausi sööd ära siis võid vabalt minna ja uue teha endale ning siis nii mitu korda, kui ise tahad :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar