Pages

esmaspäev, 14. jaanuar 2019

YFU keskaasta seminar

13.jaanuar toimus yfu keskaasta seminar. Seal oli väga veider olla, sest ma mäletan septembris, kui alles algusaasta omal olime, siis se e tundus nagu miljoni aasta kaugusel olevat.
Kokku oli meid seekord ainult 8!!! :D pole muidugi väga suur üllatus ka, sest eelmine kord see 4tunnine seminar ja kuulata täpselt samasid teemasid, mida igal eelneval kokkusaamisel, oli ikka päris surmav. Nii ka seekord. Mitte üht asja ei kuulnud ma, mida meile mitusada miljon korda juba üle räägitud poleks.
Vähemalt oli tore teisi yfukaid üle pika aja näha. Ja mis oli kohe eriti tore, oli see et seal oli ka üks Soome neiu!! Jummel, kui hea oli rääkida kellegagi, kes minuga enamvähem samas piirkonnas elab. 
Enamus 4 tundi veetsime kõik poolunes, vähemalt oli paar kutti, kes ikka naljavennad olid ja meele natukenegi ärksana hoidsid. 
Söögipaus oli ka vahepeal, subway võileibu saime :D 
Kirjutasime endale ka väiksed eesmärgid ja panime ümbrikusse, et kui ke kevadel aastalõpu seminarile tuleme, siis loeme neid ja saab vaadata, kas täitsime ka. 

Peale seminari olin ma ikka korralikult läbi, kojujõudes võtsin paksu teki ja läksin diivanile riverdale vaatama, sest mitte midagi muud polnud absoluutselt tuju teha. Olen suht kindel, et enamik meist sealt seminarist läksid otsejoones koju magama :D




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar