Pages

teisipäev, 15. jaanuar 2019

5 KUUD

5 KUUD!!!??? 50% vahetusaastast? Pool vahetusaastast on läbi? Mis? Kuidas? 

Pool mu vahetusaastast on läbi. Sama palju veel ja lendangi koju tagasi. Sellega seoses käivad nii paljud mõtted peast läbi.
Esiteks, aeg on viimasel ajal nii kiirelt läinud, eriti viimased 2 kuud.
Pole üldse tunnet nagu oleks siin olnud 5 kuud, alles ma ju olin täielik uustulnukas siin ja iga asja peale suured silmad ja suu lahti. Samas on kōik nii kalliks ja koduseks saanud, nii palju on kogetud, et tundub ka kõvasti oldud rohkem kui 5 kuud. Seda kõike on raske sõnadesse panna. 
Tõesti, poole aastaga olen leidnud endale teise kodu. Olen leidnud nii palju uusi ägedaid sõpru ja kõige imelisema host pere, kellega tunnen ennast kodusemalt, kui kunagi arvanud oleks, et tunnen. 
Tunnen end nüüd nagu Ankeny elanikuna, mitte ainult uue vahetusõpilasena Eestist.
Aga samas... kõik ei ole ka alati nii lilleline ja tore. 
Mul muutus just ka tunniplaan ja kõik koolis algab nagu jälle otsast peale, tuleb meelde see kohutav ja raske periood augustis ja septembris, millega nüüd ka jälle tegelema pean.


Muidugi avastan ennast ka tihti mõttelt, et wau, ma tõesti elangi siin, mul on siin ameeriklastest sõbrad ja pere, ma käin USA koolis, ma tõesti olengi vahetusõpilane ja et ma olen siia kultuuri sisse sulandunud. Sellistel hetkedel läheb ikka nägu särama küll :))

Palju olen ka avastanud, kui palju ma ise muutunud olen ja mida kõike väärustama hakkanud. Need ootused, mis enne vahetusaastat olid, ei pea enam üldse paika ja on tekkinud hoopis teistsugused perspektiivid ja asjad, mida oma vahetusaastast väärtustan ja tähtsaks pean.

Praegu aga kallid ja paid, ei suuda ära oodata, mis mu vahetusaasta teisel poolel mulle varuks on ;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar