Pages

esmaspäev, 8. oktoober 2018

Nädalavahetus (heategevus, shoping ja söömised)



Reedel peale kooli läksin Diana ja Emilyga kohvikusse õppima. Olime ühes hästi hubases kohvikus ja kohutavalt aparaadi resto vibe oli <3 
Diana aitas Emilyl õppida anatoomiat, mulle oli küll see ikka päris hiina keel.
Ise tegelsin näitlemise jutukesega ning hiljem ajalooga.
Käisime ka pangast läbi ja issake see polnud ju üldse panga moodi. Seinad olid helerohelised ning seal oli isegi eraldi nurk lastele mängimiseks. LISAKS antakse seal reedeti tasuta popcorni ning kommi. Ning see pole seline, et võta siis kausist üks väike komm, vaid valikut oli päris korralikult seal!!
Hiljem sõitsime veel niisama autoga ringi ning laulsime kõva häälega (mina olin see, kes laulda ei osanud, nemad mõlemad on kooris :D)
Aga tol hetkel mu lauluoskus ei huvitanud mind üldse :)


Laupäeval
Käisin mõndade kõige lahkemate ja imelisemate inimestega center grove orchardil ja hiljem ühe tüdruku juures high school musicali vaatamas, tõsiselt, tõsiselt tore pâev oli ning täpsemalt ning pikemalt kirjutasin sellest ka eelmises postituses. Lisasin sinna palju pilte ka, soovitan väga vaadata, sest see oli üks mu siiani lemmikuid päevi siin!!!

Pühapäeval
Käisin ihopis hommikust söömas, issand siin mõned omletid nägid välja nagu mäed!!! Üldse ei liialda! Käisin veel ehituspoes ja JUBA olid jõuluasjad välja toodud. Kuused, kaunistused jne jne!!

Esmaspäeval
Meil oli siin vaba päev ehk kooli polnud. Läksin hommikul Lilliega Kohli shoppama ning seal oli nii palju imelist valikut jälle, Lillie sai ühe kohutavalt armsa kassinägudega seljakoti ka <3 

Hiljem ilmusid Emily ja Diana mu ukse taha ning kutsusid mu lõunale. Olin tegelikult natuke juba söönud, aga ma olen vahetusõpilane, nii et kunagi ei jää koju, kui kuhugi kutsutakse!
Läksime hiinakasse ning võtsin 4 kanatiiba. Kohale toodi ainult 3 ja öeldi, et rohkem pole :D aga sain osa rahast tagasi. 
Laulsime jälle autos ja isegi juba jõululaule. Tõsiselt äge oli kui all i want for christmas spotifyst käis ja me kaasa laulsime <3 oleks juba talv ja jõulud ja aaah!!!
Edasi läksime Dianaga tema naabruskonda ja aitasin teda heategevusega. Tal on kohustuslik sellega tegeleda. Nii et käisime ukselt uksele, jagasime flaiereid ning kogusime kodutute jaoks raha. Vähem kui tunniga kogusime natuke üle 60$.
Mõned inimesed olid ikka ekstreemselt lahked ning olid rõõmuga nōus aitama.  <3

Ahjaa tegin Diana maja halloweeni dekoratsioonist pilti ka, see nukk tegi häält ka....
Mina õhtuti enam üksi ei jaluta, kuni halloweeni lõpuni!!!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar