Pages

esmaspäev, 15. oktoober 2018

2 KUUD

Ja jälle olengi oma uue kuu postitust kirjutamas. Uskumatu. Olengi siin juba tervelt 2 kuud olnud! Aeg lausa lendab!
Selle kuuga on tegelikult palju muutunud. Olen leidnud rohkem imelisi inimesi, kellega nädalavahetustel aega viita, olen hakanud aru saama tundidest, mis alguses nagu hiina keel olid, proovinud nii paljusid uusi ja huvitavaid sööke, tundnud kõige suuremat õnnetunnet ja samas ka möödapääsmatut ja väga painavat kurbust, olen väärtustama hakanud nii, nii paljut, mida enne ei teinud ning muidugi saanud endale uue vahetuspere, kus on mul minuvanused õed <3 imelik, et seda kõike vaid kahe kuuga.
Ootan väga, väga, mis järgnevad 8 kuud veel tõotavad tulla!

Ka blogimine on natuke raskemaks muutunud, sest rutiin tekib sisse ja alguses veidrana tunduvad asjad muutuvad normaalseks. Seega, kui on midagi, millest kellelgi oleks soovi kuulda, siis võib kindlasti siia või mulle endale teada anda. Blogiksin rõõmuga :))

Aga kirjutan jälle siia ka mõned huvitavad asjad, mida siin Ameerikamaal märganud olen :))


  • Rohutirtsud kõikjal
  • Hanetaolised linnud kõikjal
  • Igapäevaselt riietuse kohta  saab komplimente
  • Tunnis ei lasta kunagi enne tunni lõppu ära, oleme isegi 20min niisama istunud tunnis sellepärast
  • Paljudes resoranikohtades on kalorid ette kirjutatud ja need numbrid on seal ikka alati väga suured. Isegi salatitel.
  • Nuga eriti ei kasutata, söödakse enamasti kahvliga (ka lõigatakse kahvliga :D )
  • Suured kastidega autod kõigil!
  • Oof on teismelistel iga kolmas sōna
  • Mõndades kinodes saab laua ette tõmmata ja salatit, burgerit, friikaid jms tellida lisaks popcornile.
  • Mehhiko toit on VÄGA pop

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar