Pages

pühapäev, 21. oktoober 2018

Liblikatädi Laura, LEIB ja senior night

Reedel kohtusin natuke mõndade inimestega host pere suguvõsast. Seal oli ka üks minuvanune tüdruk, kes usas 6 aastat elanud on, nii et temaga oli vahelduseks tore arutada USA iseärasusi.
Käisime kõik lõunal ja ise võtsin juustu-sibulasupi, kuid isegi, kui olen olnud siin juba 2 kuud, ei jõua ma koguste suuruseid ära imestada.
Ja seal restos oli eriti hea, saime toidud kätte ja reaalselt keegi polnud jõudnud isegi ampsu võtta, kui juba kelner tagasi tuli ja küsis, kuidas toit meeldib :D 

Pärastpoole käisin veel hostemaga botaanikaaias ja seal oli selline imeline liblikateruum. Kohutavalt palju erivaid ja ilusaid liblikaid oli seal. Asja tegi veel imeliseks asjaolu, et vähemalt 4 erinevat liblikat maandus mu kampsuni peal ja jäid sinna pea et kümneks minutiks <3 kellegil teisel ei näinud ma liblikaid riiete küljes üldse.
Nii ma siis jalutasin ringi nende liblikatega <3 üks suur sinine, kes mulle väga meeldis,  maandus ka mu peal ja see oli kohutavalt tore :))

Käisime ka ühes toidupoes ja oioi!!! Leidsime päriselt ka leiva, mis leiba meenutab. Ja see pole pehme ega lihtsalt pruuni värvi sai, vaid päriselt leib <3 issand, kuidas ma seda leiba nüüd siin armastan!!  

Õhtul läksime veel kooli jalkamängule + toimus senior night. Ehk kõik bändi-, cheerleaderite, golfi- ja jalkatiimi seniorid kõndisid koos vanematega ja nende nimed öeldi ette. 
Jalkamäng ise oli lihtsalt wow. Võitsime 61-0!!!! See oli nii naljakas, kuidas see kommentaator kogu aeg ütles, et Ankeny Centennial nt 30 punkti... ja vastastel ,,still nothing” :D pluss tal polnud vastaste nimesid, nii et kui keegi midagi tegi, siis ütles: ,, mängija number 7 näiteks tegi seda ja seda, aga kahjuks mul pole ta nime, et teiega jagada” :D 
Ja kuigi jällegi see oli ainult high schooli mäng, siis spirit oli meeletu! Kõik karjusid, cheerisid ja laulsid kaasa :)) 

































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar