Pages

laupäev, 8. september 2018

laupäev Lilliega

Heihei!

Laupäeva lõunal  vōttis Lillie mind autoga kodust peale ning läksime tema ühe koolitöö jaoks pilte tegema. 
Kõigepealt põikasime läbi ühest taimepoest, kus lisaks taimedele ka kõige armsamaid kodukaunistusi ning dekoratsioone müüdi. Ausalt oleks kõik âra ostnud kui võimalik. 
Taimede osa ise oli samuti hästi äge, käisime mõlemad möòda poodi ringi ning klõpsutasime pilte😊
Käisime veel ka ühe järve ääres, niii mõnus ja rahulik oli seal. Paadid sõitsid mööda, purjed tuules lehvimas ja lainete loksumist oli tõsiselt rahustav vaadata.

Seal oli ka üks autodele mõeldud tõkestus, mille alt ma otsustasin limboga läbi minna. 
See polnud üldse madal ega midagi, ma ei teagi mis täpselt juhtus, aga ühel hetkel kukkusin ma hoopis maha pikali :D 
Olen kindel, et Lilliel oli seda eriti koomiline vaadata! Ja naerust pidime paar järgnevad paar  minutit lausa ära lämbuma.

Lõunat läksime sööma kuskile Main Streetile, mis ilmselt siiani mu lemmikkohvik/restoran siin on. Õhkkond oli seal hästi mõnus ja hubane. 
Proovisin  flat breadi mozzarella, veel mingi juustu, rukkola, tomati ja kastmega. Ning kiitsin roa heaks ehk võtan kindalsti ka teinekord. 
Üks meesrahvas näiteks tuli korraks veel meie laua juurde ja küsis, et mis asi see on, mida sööme ja näeb nii hea välja :D
Võtsime veel mõlemad kaunistatud küpsised, mis ohissand, kui imelised olid. Rämpstoitu siin ikka osatakse teha.

Käisime veel poest läbi ning siis tulingi juba koju tagasi, Lillie pidi tööle minema :(


























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar