Pages

pühapäev, 25. november 2018

Vaheaeg

Meil oli ka siin lõpuks, lõpuks vâike vaheaeg. 
Ja kuna mu host õel oli just põlveopp, siis olime palju kodus ning saime niisama lebotada. 
Sellegipoolest oli vahepeal tänupüha ning black friday, millest räägin järgmistes postitustes pikemalt, aga mina sain veel sellise imelise kogemuse osaliseks nagu senior pictures photoshoot. 
Kogu photoshoot oli küll kõigest 30min, aga selle ajaga jõudsime nii niii niii paljusid pilte teha, et täitsa uskumatu. Eriti meeldis mulle, et tegime pilte looduses ja ühe silla peal mitte stuudios. Ja just sellel päeval läks ilm korraks nii mõnusaks soojaks <3 mu fotograaf oli samuti kohutavalt positiivne, sooja südame ning imelise iseloomuga isiksus, mis tegi pildistamise palju toredamaks. Ning no pärast pilte vaadates oli ikka väga suur üllatus, kui kõik nii ilusti välja tulid. No mul on juba praegu raske valida, milline yearbooki läheb, mida siis veel need teevad, kes 2-3 tunniseid shoote teevad? :D 
Jagan mõnda pilti siin ka, aga teisi hakkab järjest instast nägema ;)

Käisime veel Leahi, Anna ja Jacobiga kinos uut fantastiliste elukate filmi vaatamas (kõigil olid suud ammuli enamus filmi :D) ja siin pannakse popcorn paberkotti ehk ikka mõnusalt krabiseb, kui süüa tahad. 

Käisin veel juuksuris (palju, palju palju kallim on siin), proovisime väga mitmeid uusi restorane (minu jaoks uusi), nägime hirvekesi, kes meie autost vaid ainult paari meetri kaugusel olid, jõin palju jääkohvi, saatsin Eestisse paki ära ja käisin ühes imelises kommipoes, kus isegi harry potteri šokolaadikonnasid osta sain. 
Lisaks sain üle pika, pika aja oma Eesti sõbrakestega rääkida, mis tõsiselt imeline oli. Tuju läks kohe nii heaks :)) <3 

Kogu mu vaheag on olnud ülimalt edukas ning ma olen ōnnelik, et sain ka mõned päevad niisama kodus lebotada ja mittemidagi teha. Vahepeal on selliseid päevi ka vaja <3



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar