Pages

neljapäev, 15. november 2018

3 KUUD

Ja jälle olengi oma uue kuu postitust kirjutamas.
Ma olen ajaga juba täielikus segaduses ja ei saa enam mitte midagi aru. Kuidas on võimalik, et elost on juba 5 kuud möödas? Alles me esitasime oma etteasteid ja tegime kodugrupiga armsa pildi. See periood on niii niii kiirelt möödunud ja 5 kuud veel edasi, on mul siin veel 2 kuud jäänud. 
Samas ei saa ma aru, kuidas ma siin ka kõigest 3 kuud elanud olen. Kas tõesti 3,5 kuud ei teadnud ma kedagi oma koolist ning siinset ümbrust? See kõik ei mahu mulle pähe ja muudab kõik väga segaseks. 
Kahe nädala pärast algab juba detsember ja see läheb silmapilgukiirusega. Ja siis tuleb uus aasta ning kevad läheb veel kiiremini ning varsti lendangi juba koju tagasi. 

Olgu hehe , ärme nüüd niipalju ka ette rutta. Praegu, nii võimatu, kui see ka tundub, olen olnud siin 3 kuud ja järgmise nädala kolmapäevast saame paar päeva vaheaega nautida. Tuleb tänupüha ja must reede, nii et see kuu tõotab veel põnev tulla.
Aga 100% võin öelda, et see viimane kuu on olnud seni mu lemmikum. Nii tohutult palju on juhtunud, seetõttu ilmselt ongi raske ette kujutada, et olen siin vaid nii väikest aega olnud. 
Ükspäev veel mõtlesin, kui ägedad ikka kõik vahetusõpilased on. Oleme ise nii noored ja otsustame heastpeast võõrasse riiki aastaks elama ning õppima minna! <3 <3 

Hehe mul tuli jälle üks naljakas lugu meelde. Panen alati kõik siia kirja, sest juba praegu on tore lugeda, kuidas mul siin päris alguses olla oli. nii kurb kui see ka pole, siis isegi kõige toredamate mälestuste iga detail  lihsalt ei jää meelde ja blogi lugedes on väga mõnus asju meelde tuletada :)

Ühesõnaga mu majandusõps vajas ühe artisti nime oma graafiku tegemise näiteks. Üks tüdruk siis ütles näiteks Billie Eilish. Majandusõps ei olnud kunagi sellist artisti kuulnud ja kuulis ta nime hoopis teisiti. Ehk nüüdsest kutsutab ta teda hoopis Billie Eyelash’iks :DD

Olgu, olen vahepeal mõningaid asju kirja ka pannud, mis siin Eestiga erineb. Aga neid on üha raskem märgata, sest need muutuvad üha rohkem normaalsemaks mulle :)) 

  • Vetsus ei ole seda mârki, et ,,hôivatud”, vaid jäetakse suhteliselt suur vahe uksele, et näha, kas keegi on seal sees :D
  • Küpsised on väga populaarsed ürituste snäkid
  • Ikka ei saa sellest tunnis söömisest üle, ükspäev õps sõi tunnis rahulikult subwayd
  • Apteek ja koht, kus süsti saab teha, on väikeste toidupoodidega ühes ruumis 
  • Ketsupit ei kasutata üldse nii palju. Nende meelest on see isegi imelik, kui isegi vorsti ketsupiga sööme :D (mõned söövad ikka, aga paljude jaoks on veider)
  • Nõud pannakse alati noudekasse, kunagi ei pesta käsitsi
  • Koolis kirjutatakse enamasti ainult harilikuga
  • Kui saad testis alla 72%, siis on hinne ,,2”.  Et üldse läbi saada, peab olema vähemalt 60%
  • Instagrammi paljud ei kasuta, aga snap on kõigil 
  • Õpetajad on rohkem sõbrad ja räägivad tundides lugusid oma elust
  • Oma kooli üle ollakse väga, väga uhked
  • Jõulud päriselt hakkavadki kohe pärast halloweeni. Kōikjal on juba kaunistatud kõik ja koduses jõululaulud käivad
  • Kui kekas puudud ja seda tundi ei vasta järele, siis su trimestri hinne läheb alla

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar