Pages

kolmapäev, 10. aprill 2019

Tennis

Natuke enne kevadvaheaega algas meil siin lōpuks ka tennise hooaeg.
Leah liitus tiimiga juba eelmine aasta ning seetõttu otsustasin minagi proovida.
Pluss olin  mänginud Eestis ka sulgpalli, nii et arvasin, et ikka väga teistsugune ju ei saa olla. 

Trenne alustasime sisesaalides ehk kooli võimlas, sest märtsis oli Ankenys veel täielik lumi maas.
Otseselt me tennist too nädal ei mänginudki, vaid tegime rohkem füüsilisi harjutusi. Teised tüdrukud hoiatasid ka et see esimene nädal on alati hirmutamiseks ja tahetakse näha, kui paljud vastu peavad. Tegelikult ei olnud midagi nii hullu.

Peale vaheaega, kui trennid uuesti hakkasid, siis saime lõpuks õue. 
Tennis on tüdrukutele väga populaarne sport minu koolis ja selletõttu on meil Varsity tiim, JV White + 4 jv tiimi veel. Nii et kui näiteks korvpallis toimusid trennid iga koolipäev ja olid kaks tundi, siis tennises on meil nädalas tavaliselt 2,3 trenni ja kestavad 1 tunni.

Igatahes hakkasid meil siis lõpuks õues trennid pihta ja kui olin mänginud kõigest nädal aega, toimus juba esimene meet. 
Õnneks aitas siiski sulkaoskused natuke kaasa, kuigi siiamaani on väga veider kahe käega reketit hoida tagantkätt lüües.

Esimene meet, nagu ma juba mainisin, toimus ühel teisipäeval kell 4. 
Väljakutele jõudsime tegelikult juba 3 ajal, sest viimasest tunnist saime ära.

Ja kuna meid on hästi palju, siis me mängime ainult paarismänge. 
Minu partner on üks tüdruk Sara ja me olime mõlemad super rahul, kui saime teada, et oleme partnerid, sest teadsime üksteist juba enne tennist. 
Mis aga tuli välja, oli see, et me mängime Saraga suhteliselt viimastena. 
Õnneks tõid vanemad laua peale kõigile snäkke ja tekke, oleksite pidanud nägema mind kahe pusa ja kolme tekiga seal ringi kösserdamas :D
Elasime siis teistele kaasa, karjusime ergutusi ning muudkui ootasime ja ootasime.

Lõpuks... kell 7!!!! (pärast 4 tundi ootamist), oli meie kord mängida.
Ma tundsin oma südamelööke ikka päris korralikult ja tugevalt, ainult nädal aega ju tennist siiski mänginud.
Kuid tegelikult ei olnudki üldse hull ja servid, mida ma kõige rohkem kartsin, sain kõik sisse. (Ma ikka ei saa aru, kuidas see servimise ala niiii väike on)
Igatahes, meil oli seis 4:2 meie kasuks, kui vastaste treener ütles, et nende buss on juba siin ja nad peavad ära minema :D
Ootasime 4 tundi ja ei saanud isegi mängu ära lõpetada. 

Seenädal jäi meil kohtumine ära, järgmised meetid on järgmine teisip ja neljap ning ühtegi trenni too nädal siis polegi.

See esmaspäev pidi olema meil ka tiimiga õhtusöök, aga kuna selle planeerimisega jäädi ajahätta, siis mina, Sara, vahetusõpilane Diana ja veel üks tore tüdruk Ellie läksime smuutisid ostma.
Külma smuutit vajasime me kõik, sest esmaspäeval oli meil siin 25 kraadi ja peale trenni sulasime kõik hehe.

Tennise hooaeg on aga ka hästi lühike ja juba 1 kuu pärast on see läbi. 
Kuid seni naudime :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar