Pages

kolmapäev, 3. aprill 2019

senior meet


S8BRAD!!!

Vabandan kohe 2ra, et siin postituses t2pit2hti pole ja te k8ik neid numbreid taluma peate, aga kooliarvutis lihtsalt on njeetu t2pit2he. 

Ja ma tean, ma tean, et te k8ik olete juba v2sinud mu pidevast korrutamisest, kui kiirelt mul siin aeg l2heb ja ei tundu reaalne, et varsti tagasi l2hen. 
Aga siin ma j2lle olen, pean lihtsalt oma hetke emotsioonid kirja panema, enne kui need k8ik mul meelest l2hevad (9htlasi l9kkan ka oma ajaloo 8ppimist m8nuga edasi hehee :)) ) 

Igatahes. T2na oli meil seminari ajal senior meeting auditooriumis.
R22giti, mis n99d viimastel n2dalatel koolis juhtuma hakkab ja mis meid veel ees ootab.

Oh, te oleksite pidanud n2gema inimeste n2gusid, kui ekraanilt lugesime v2lja, et 33 koolip2eva on veel suvevaheaja!!!! 33! Ja siis ongi 21 mai ja ma olen terve kooliaasta USA koolis vastu pidanud.  Kuidas see v8imalik on, et mul on vaid 33 viimast p2eva siin koolis k2ia?? 

Me m8lemad vaatasime Dianaga 9ksteisele 9le saali otsa ja m8lemad ilmselt m8tlesime sama: meie vahetusaasta hakkab l8ppema...

Meie viimane t2ispikk koolip2ev on 16 mai. 17, 20 ja 21 mai on eksamid ning peale seda ongi k8ik l2bi. 

NII veider, et alles me jooksime Dianaga septembris koolis ringi t2ie sprindiga ja ei leidnud klasse 9les, kurtsime kui teistmoodi k8ik on ja kuidas mai tundub miljonite aastate kaugusel.
Ja n99d on see pea et kohe siin.

Nii et on ikka v2ga veider, et aasta alguses olin selle kooli p2rast nii 2ra hirmutatud ja koolis9steem ei meeldinud kohe 9ldse, aga n99d on k8ik nii kodune ja p2ris m8nusaks saanud. 

Okei, ma siis praegu j22n oma viimast 33 koolip2eva nautima, kui igap2vaselt riietuste kohta komplimente tehakse, mikroka j2rjekorras pikalt oodatakse, kekas midagi eriti ei tehta  ja 8petajatega nagu s8pradega r22gitakse. (just praegu, kui seda postitust kirjutan raamatukogus, siis n2gin oma s8pra ja lehvitasin talle, aga 9ks 8petaja arvas, et ta lehvitas hoopis talle ja kui ta siis aru sai, et siiski mitte, siis ta vaatas mulle t8siselt otsa ja 9tles, et see oli v2ga 8el tegu :DD ))



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar